Collectie anno 2015

Hele gave (grote) collectie ook. Wissel je ze met een roulatie af, match je ze per outfit of kies je gewoon op gevoel?
Wat voor Rolex heb je op het oog? Ik zie al een prachtige omega duiker langskomen, meer Dressy Rolex of ook een duiker?

1 like

Ik rouleer het ene horloge is wel wat regelmatiger om de pols te vinden dan het andere maar ik draag alles. Meestal hangt het inderdaad af van waar ik zin heb en het moet ook nog enigszins passen bij de rest.

Alle goede adviezen ten spijt ik heb gevoelsmatig de keuze al gemaakt sinds dat de 114060 uitkwam (2011?) heb ik hem eens gepast en was ik verliefd. Dus wat mij betreft wordt het een mooie 114060 oftewel de sub no date ceramic. Ook de gmt master II spookt al jaren door mijn hoofd maar ik moet eerlijk toegeven de band en dan met name de sluiting vind ik geen porum.

Daarnaast zou ik op termijn nog graag een Sumo, Marinemaster en een Speedmaster toevoegen.

1 like

Die Sinn panda dial die in je kist boven de speedmaster ligt is ook errug gaaf. Welk model is dat?

Roy dat is de Sinn 103 Sa.

Leuke collectie.
Ik zie er minstens 6 die ik ook al overwogen heb of gekocht heb.
Waar heb jij je Gavox aangeschaft?
Ben je er tevreden over?

De hier voorgestelde Rolex OP met blauwe accenten vind ik trouwens een goed voorstel.

1 like

Mijn beste,

Mooie vooruitzichten!!

Orologio Signaturis Temporis.:wink:

1 like

Een heel mooie collectie.
Kan mij voorstellen dat je klaar bent voor een nieuwe stap.
Misschien een sport Rolex Kermit, een Coke of Pepsi, net weer even anders.
Succes met je keuze

1 like

Geweldige Collectie!

Alleen vind ik persoonlijk dat de SUMO niet kan ontbreken :stuck_out_tongue:

1 like

Dankjewel, wat heb jij dan een goede smaak :wink:

De Gavox heb ik nieuw gekocht direct bij gavox.com Prima communicatie met deze Belgische meneer. Enige keerzijde vindt ik de band die heeft mij twee frustrerende avonden opgeleverd.

1 like