Collectie anno 2015

Hallo,

Jaren geleden met de hobby gestart en na drie jaren van rust heb ik afgelopen september de ‘hobby’ weer opgepakt. Het begon in september met een Tag Heuer Monaco. Waarna ik rond februari toch wel heel veel zin kreeg in een SKX011 met andere wijzers erop (gekocht bij Rob). De maanden erna een beetje het Seiko virus onder de leden gehad en er volgden een Shogun en een SUN019. Tussendoor nog een fantastische Gavox gekocht en een Biegert en Funk (die heeft mijn vriendin inmiddels geconfisqueerd) en de laatste aanwinst is een Steinhart.

Alles leuk en wel… Ik ben er klaar mee, het jeukt me als de neten en ik ben denk ik geestelijk klaar om mijn eerste Rolex aan te schaffen. Ben toch wel benieuwd welk horloge jullie me zullen voorstellen als je de kist ziet. Waarschijnlijk offer ik wel een of twee horloges hiervoor op, ben er alleen nog niet uit welke. Heb voor dit topic alle horloges bij elkaar gescharreld voor een foto, voor de rest een hoop wristshots maar dat zal niemand erg vinden.

Groeten,

9 likes

:smirk:

1 like

Geen duiker in elk geval, die heb je genoeg :wink:

Dus:

OP

Milgaus

DJ

of Explorer

1 like

Heeft iemand al gezegd dat je een mooie collectie hebt…

3 likes

Beste Opdakje,

Een hele mooie verzameling en die pols kiekjes…het neigt naar pure horloge-erotiek :wink:
Keep posting :+1:

2 likes

Brute collectie hoor. Complimenten.

@anon50762135EV wat is het typenr van jouw eerste geposte Rolex, de OP?

114300

Prachtcollectie!!

1 like

Mooi spul Marcel, stuk voor stuk klassiekers :+1:

1 like

Bam, das pas een collectie. Lekker hoor!

1 like

Mooi, man! Bedankt voor het delen. Was fijn! :smile:

1 like

leuk hoe het patroontje van je overhemd overloopt in die B en F… :smile:

2 likes

Mhaa, ha ha geweldig Orisfan! Jij hebt oog voor details…:wink:

Idd leuke collectie die Rolex heb jij niet nodig. :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

Erg mooie en diverse collectie, ik herken het seiko virus…:wink:

Vind zelf de Explorer II met witte dial erg mooi en een simpele air-king kan ik ook wel waarderen. Qua design springen die en een Milgauss er voor mij meer uit dan de Sub, SD etc. De datejust vind ik ronduit lelijk

1 like

Leuke (Belgische) Gavox!!
(als je hem wegdoet… ;-))

2 likes

Mijn beste,

Man, man, man, wat een prachtige verzameling Horlogerie!!
Deze scherpzinnige foto’s, laten ons wederom getuigen zijn van een horlogepassionist ’pur sang’.
Dank voor het delen.

En voor straks: “Buona Notte” en morgen gezond weer op!!

Orologio Signaturis Temporis.:wink:

1 like

Rigoureus alles behalve de Speedbird of de UX verkopen.En een zwarte Daytona terugkopen :smiley:

edit:
hoewel ik ze wel allemaal errug mooi vind hoor haha. Vooral de UX!

1 like

Mooie verzameling, top!

1 like

Heerlijke verzameling! Doet me goed om te lezen dat er meerdere freaks hier ‘onrustig’ zijn.

Veel zoekplezier met de jacht naar een Rolex … kicken!

1 like

Zeer mooie collectie! rolex erbij en klaar

(voor even)

2 likes