Collectie compleet, of toch niet ....?

Een mooie dress watch bv deville prestige

3 likes


Zoiets zit er niet tussen

*Rent hard weg

Hij heeft wel een Rolex, alleen niet in zijn doos met Omega’s. :+1:

1 like

Mooie Omega collectie! Nou kunnen we allemaal andere merken roepen, maar als je zo Omega-gefixeerd bent heeft Omega natuurlijk nog genoeg gemaakt wat echt een verbreding zou kunnen geven. Het meeste is vintage waar ik aan zou denken.

een andere Dynamic:

Mooier eigenlijk nog:
Omega 'WWW’

Maar er is zo veel meer, niet allemaal persé mijn smaak, deze wel:
SEAMASTER 200 “BANANA,” REF. 166.068

Chronostop ref 146-012-26

AUTOMATIC SPEEDMASTER CHRONOGRAPH, REF. 176.0014/375.0805

CHRONOGRAPH, REF. 2278-2

SEAMASTER CHRONOGRAPH, REF. 145.023

Constellation Grand Luxe met gouden bracelet:

Seamaster Albatros Montreal Chrono-Quartz:

Speedmaster Professional, en wel een ref met de 321:

1 like

Zoiets bedoel je? @flowert heeft er kijk op :slight_smile:

3 likes

Ik zie het al, de collectie is nog lang niet compleet!

Niet iedereen heeft een Rolex nodig ter compensatie :kissing_smiling_eyes:

2 likes

Ik vind jouw horloge toevallig een heel mooi horloge. En met gold cap is inderdaad niets mis, net zoals er met staal of doublé niets mis is. Daarom zei ik er ook duidelijk bij dat ik voor mezelf sprak; wanneer het mijn collectie zou betreffen. Voor de goede orde: ik refereerde in het geheel niet aan jouw post en horloge. :slightly_smiling_face::+1:

1 like

Geen probleem en indien dit wel het geval was dan respecteer ik je mening. We hoeven niet allemaal hetzelfde mooi te vinden. Vind ik persoonlijk het fijne van het forum. (Zolang met respect)

Dessalnietemin was het geweldig geweest als de Seamaster full gold was geweest. Echter had ik hem dan met minder plezier gedragen i.v.m. de waarde :joy:

1 like

Dat zou ik ook hebben; dan word je toch voorzichtiger en minder onbevangen. Maar dat zou ik met die van jou ook al hebben, omdat ze toch- zeker in zo’n mooie staat- niet gemakkelijk te vinden zijn. :slightly_smiling_face:

1 like

3 likes

Was een grapje hoor. Vooral heel erg tof zo’n oMEGA collectie. Mis nog een Railmaster 57. Hoort er toch ook wel bij naar mijn idee

3 likes

Een Railmaster. Vintage of 2002. :grinning:

1 like