Collectie compleet, of toch niet ....?

Ik deel graag met jullie een overzicht van de Omega-collectie die ik in de loop der jaren hebt opgebouwd. Naast een oude Seamaster bumper automaat uit de jaren 60 die niet op de foto staat, lijkt de collectie compleet, of …

Welk Omega-model zou ik nog moeten toevoegen aan mijn collectie en waarom? Ben erg benieuwd naar jullie input.

8 likes

Een van de meest iconische ooit natuurlijk, een vintage connie pie pan. Of een omega memomatic of geneve chronostop. Wel een mooi divers setje tot nu toe :+1:

9 likes

Een mooie De Ville dresser zou er m.i. heel goed bij passen😀!

3 likes

Dus dat! Een omega collectie zonder Pie-Pan is niet compleet :stuck_out_tongue:

4 likes

Mooie collectie. Misschien kun je nog een constellation pie-pan toevoegen als dresser?

Ik ben zelf grandioos fan van mijn Omega Dynamic Chrono dus ook die raad ik aan!

3 likes

Hier nog een (geheel belangeloze) stem voor een vintage Constellation pie-pan :wink:

4 likes

Prachtige collectie.
Als je een mooie originele vintage Constellation pie-pan kan vinden dan ben je helemaal het mannetje.
Zou er prachtig bij passen zo een mooie vintage.

2 likes

De X-33

1 like

De MarkII :sunglasses:

1 like

Je mist een beetje shine :sunglasses:

9 likes

Yes​:star_struck::star_struck::star_struck:

Zeer mooie collectie! :ok_hand::slightly_smiling_face:

Ik kan uiteraard niet voor jou denken en voelen, maar als dit mijn collectie was, dan zou een mooie gouden dress watch nog ontbreken. Dat zou dus de volgende aankoop zijn. Voor mij zou dat b.v. een mooie gouden Constellation pie-pan zijn aan lederen band of een Seamaster De Ville in goud. Geen gold cap toestanden; gewoon massief goud.

Advies op persoonlijke titel uiteraard.:wink:

Hier mijn gouden Omega dress watch:

6 likes

Een AT en/of PO?

1 like

Een mooie linen dial c-case?

2 likes

@Flipperkast @Klokkengek een goud kleurtje zou inderdaad niet misstaan.
Heb onderstaande nog bij de horlogemaker liggen. Niet helemaal hetzelfde als de Constellation :slight_smile:

1 like

Mijn mening:
Een vintage time only Constellation pie-pan.
Ik zou de Speedmaster Apollo inruilen voor een pre-moon 321

1 like

Dit icoon mag niet ontbreken.

2 likes

Niks mis mee hoor. Praat reeds uit ervaring. Massief goud klinkt leuk, maar je merkt het met name in de portemonnee en dit spiegelt zich niet altijd direct naar een mooier horloge. Er zal per saldo meer goud in jouw De Ville zitten dan in mijn Seamaster, toch kies ik zonder twijfel voor de Seamaster. De Ville komt over als een horloge voor “een bepaalde leeftijd” terwijl de Seamaster wat stoerder overkomt.

Uiteraard puur persoonlijk.

3 likes

Een blauwe Aqua Terra zou een mooie aanvulling zijn

3 likes

Zoiets ontbreekt nog
image
ref 111024

2 likes