Collectie downsizen

Ja die variatie is ook wel een argument voor mij. Ik vind het groen van de OP ook mooi en speels en beter te combineren en dus te gebruiken als daily dan de andere felle OP kleuren. Maar toch risico dat je er op uitgekeken raakt misschien itt de AT.

1 like

Dit.

Om deze reden zou ik, op basis van jouw twijfel, in ieder geval de OP vervangen voor een ander merk.

Damn, ik had de OP graag van je overgenomen als ik dat wist, maar ik heb net wat anders besteld.

2 likes

Nietes? :rofl: :rofl:

Laten we het zo zeggen: Ik heb dynamischer groene platen gezien. Van mooiere kleuren groen. :slight_smile: Voor zo’n 10-15% van de doekoe. En ook van Rolex zelf. Ik denk aan de palmboom en aan de OP 34 olijf. Als die laatste 36mm was geweest had ik ook een Rolex gehad.

1 like

Wat is de nieuwe aanwinst?

Waarom zou je dan willen downsize? Vier is toch niet zo een groot verschil met 3…

En die side collection is handig. Geen idee waarom, maar ik heb ook nog ergens een seiko een Casio en een Swatch :see_no_evil:

Een Zenith Revival Chronomaster

2 likes

Ik vind het juist cool dat het beetje Stella achtig is. En prijs is nu geen argument meer, want het zijn “sunk” costs

Ja het is meer de vraag of ik de OP moet vervangen voor de AT icm het feit dat ik de GS wil laten gaan. Dan wordt de OP/AT de daily driver in collectie van 3 en daar wilde ik jullie meningen graag over horen :wink:

1 like

Ah ok.

Doen dan!

1 like

Cool!!

1 like

Ik zou ook voor drie gaan, maar wel eentje op de reservebank.

1 like