Collectie of grail?

Zeker de grail. Je kunt er later altijd weer 1,2,3 of 8 Festina’s bij aanschaffen.

3 likes

Alles eruit! En die grail halen!

1 like

Grail ! En daarna weer een collectie :smile:

1 like

:foot:t3:

Oh… En grail :wink:!

1 like

Je kan ook 1 Festina houden? Of zeg ik iets geks?

6 likes

100% de grail binnenslepen.

1 like

Deze blijft :slight_smile: Cadeau van mijn gezin :slight_smile:

7 likes

De enige echte po 2500 cal… ik weet het wel!

Toekomstige classic. Echt de enige nog niet buiten proporties Planet Ocean

3 likes

Ik zou in totaal 2 horloges bewaren, de rest verkopen en de Seamaster kopen. Suc6 met de keuze. :clinking_glasses:

2 likes

Ik zou 1 festina houden en de Omega kopen.

Maar waarom heb je destijds al die festina’s gekocht met net een ander kleurtje?

1 like

TLDR. Maar met wat je hebt, bekostig je ongeveer 1/15de deel van je grail, maximaal. Ik zou ze gewoon houden. Als je dan niet aan je budget kunt komen, ben je verkeerd bezig. Ik ken mijn grenzen ook.

Je moet die sh*tters ook eerst nog kwijt zien te raken he! :wink: Ben altijd te porren voor een zorgvuldige batterijwissel. Start de nieuwe eigenaar met een schone lei :innocent:

Weet je, het punt is - mensen zoeken op horloges die een zekere “standing” hebben. Mensen zoeken nog wel op Tissot. Maar niet op Festina. Hope you can prove me wrong. :crossed_fingers:

8 likes

Ik denk ook niet dat die Festinas veel gaan opleveren, aan de andere kant 13 festina heb je ook niet alles aan.

4 likes

Omdat ik het mooie horloges vind. En mijn tic is dat ik liever kijk naar een complete serie dan een enkeling.
Daarom weet ik ook dat de oranje PO ook ooit gaat komen als de zwarte er is :slight_smile:

Als deze collectie TS veel plezier geeft is dat veel waard.

Ik ben ook wel benieuwd wat deze collectie op zou kunnen leveren. Dat kan helaas tegenvallen vrees ik.

4 likes

Goede afweging om dan de hele set te verzamelen. Misschien zonde om ze dan van de hand te doen.

Ik ken overigens meer mensen die de hele set van bepaalde items willen of alle kleuren van de Rolex Oyster Perpetual hebben. Alleen maar leuk :+1:

1 like

Auw!!! Los gaan ze voor 100 tot 200 euro p.s. en de limited in deze staat moet rond de 300 euro kosten.

We gaan het zien… De eersten hebben de advertentie al toegevoegd als favoriet ( zegt nog niks )

3 likes

Ik duim met je mee! :smiling_face:

3 likes

Welke horloges zijn limited?

1 like

Doen, Egbert! Ga je geen spijt van krijgen. Mocht je er op een gegeven moment toch klaar mee zijn, kan je hem voor een nette prijs weer verkopen en allerlei ander leuk spul terugkopen :smiley: .

1 like

De zwarte is een oplage van 5000 stuks. Nog niet heel erg uniek, maar ik heb afgelopen 2 jaar welgeteld 1 ander exemplaar gevonden

1 like