Collectie of grail?

Ik help je hopen. Vaak is t flink afschrijven.

1 like

Nee hoor, ik ben voor je collectie :+1:t2: en gaan sparen voor je grail

2 likes

De Omega natuurlijk.
Liever een mooi Omega dan 10 Festinas. :+1:

2 likes

Die Festina’s voor een redelijke prijs verkopen gaat echt een hele klus zijn vrees ik.

2 likes

Grail, dragen als daily!

1 like

Legendarische quote: “There is no such thing as ‘the Grail watch’.”

1 like

Echt wel … een cubitus of hoe dat ding ook mag heten .:wink:

1 like

De Grail. Die is mooi.

1 like

Op dit forum wel.

1 like

Gatver, deze zou ik als eerste weg doen. Wat een protserig ding.

2 likes

Zonder denken voor de Omega!!

1 like

Grail

1 like

Grail en die jij van jouw gezin hebt gekregen houden!

1 like

Ik hoop dat je die Festinas goed kan verkopen, maar ik vermoed dat je er meer aan hebt om ze bij te houden dan wat je er nog voor gaat krijgen.

1 like

Ben zelf geen verzamelaar dus ik zou voor de grail gaan.

1 like

Vroeger was alles beter.
Kaartje invullen en naar de kassa.

7 likes

Grail. Any day of the week. Pun intended.

3 likes

Ligt eraan in hoeverre je van afwisseling houdt en hoe blij bent met je huidige collectie.

Alleen jijzelf kunt de juiste afweging maken want dit is een behoorlijk persoonlijke keuze. Wat anderen vinden is niet zo relevant. Zelf zou ik voor je huidige collectie gaan :wink:

Je hoeft nu toch niet te beslissen? Zou er een maandje of meerdere maanden goed over nadenken.

1 like

Wat gaat die Omega je geven dat die 11 huidige klokkies je niet geven? Ben je die 11 stuks zat? Om wat voor reden? Saai? Niet meer tevredenstellend? Smaak veranderd? Lag de nadruk eerst op best value en nu meer op “luxe”? Waarom een Omega? Waarom een Speedmaster? Werd de lust daarnaar bepaald door influencers? Door een vriendenclub waarin diverse Omega’s te zien zijn? Wat wil je dat die Speedmaster om je pols over jou gaat zeggen? Wat wil je horen en van wie wil je bewondering? Een forum kan je de antwoorden niet geven. Ze zitten tussen je eigen oren, tenzij ze nog niet geformuleerd of uitgekristalliseerd zijn. Dat moet je dan eerst regelen. Anders loop je rond met de keuze van anderen. Geen goed teken van eigen individualiteit. Weet wat je wilt, da’s het beste begin.

1 like

GRAIL! (Daarna kan je je collectie weer opnieuw opbouwen. :wink:)

2 likes