Collectie of grail?

Ik heb nog niemand het befaamde.
" budget oprekken " horen benoemen :yum:

On topic, alleen jij kan die vraag beantwoorden. :wink:

2 likes

Ik hou heel erg van afwisseling. Gelukkig hou ik dan nog 12 horloges over en zou dit genoeg afwisseling moeten geven.

De Omega is eigenlijk 1 van de heel erg weinige die maar niet uit mijn hoofd wil. Een poos geleden heb ik hem in het oranje mogen passen toen een klant er per ongeluk 1 om had.

Ik vind dat dit horloge mij erg goed staat.

Die verklaren me al voor gek dat ik meer dan 1 horloge heb, dus die reden valt sowieso af.

1 like

Seamaster!

1 like

Gisteravond in een impuls heb ik het allemaal te koop gezet. Afgelopen nacht heb ik er heerlijk over geslapen, dus ik ga rustig afwachten of er een liefhebber komt die er een net bedrag voor wil geven. Ondertussen kan ik ook gewoon rustig doorsparen.

Het is ook niet zo dat de versie die ik wil constant te koop staat ofzo.

3 likes

Succes met de verkoop, de Omega komt dichterbij

1 like

De vraag stellen is het antwoord geven. En ik snap je goed, zo’n Seamaster is echt een fantastisch horloge.

2 likes

Als het niet lukt kun je het altijd te koop aanbieden bij use products. Die zitten bij mijn weten door heel het land.
Ik zou ook voor de omega gaan en daarnaast je festina behouden die je van familie hebt gekregen.
Succes met de verkoop.

1 like

Grail!!

1 like

Grail!

1 like

Rolex!

5 likes

There is no such thing. Na het verkopen je collectie is je grail niets anders dan de eerste van je volgende collectie.

5 likes

Omega >Rolex > GO > …10 jaar sparen > Patek >doodgaan

4 likes

Mooi leven

4 likes

Eerst consequent 11 chrono’s verzamelen en dan een duiker als grail (daarom schreef ik met opzet “Speedmaster”). En ik lees ook “geliefde collectie te koop gezet”. Die Seamaster wordt een jaar lang je-van-het en daarna knaagt er weer een grail GMT Master Ii of zoiets aan de gemoedsrust. Er gaat gewoon een nieuwe verzameling komen, maar nu eentje die veel meer gaat kosten.

2 likes

Ik snap je punt. Dus ik zou dit op kunnen vatten als: geniet iets langer van de voorpret, hou de collectie waar je zo hard voor gezocht hebt en spaar rustig door.

Is dit wat je bedoeld?

1 like

En zo hoort het!

1 like

Grail en een beater voor de dagen dat je nergens naar om wil kijken

1 like

Grappig inzicht dat op een forum voor horloge liefhebbers zo veel mensen 1 grail prefereren boven meerdere horloges. Nooit gedacht. Hangt natuurlijk ook sterk af van het budget wat je voor deze hobby over hebt natuurlijk.

Maar als je naar deze casus kijkt, en je moet kiezen… Dan liever de Omega aangezien de Festina’s nu niet echt knallers zijn in mijn optiek.

Succes met de verkoop in ieder geval!

(Zie je advertentie trouwens… Ben oprecht benieuwd of je dat eruit weet te krijgen!)

2 likes

Laat ik er wel bij zeggen dat ik nu 23 horloges heb. Als ik er 11 verkoop, blijft er dus nog wel wat keuze over…

2 likes