Gaan voor de ‘grail’. Na een paar maanden gaat het toch weer kriebelen en kun je langzaam weer wat goedkope horloges erbij nemen.
Als je je grail hebt is dat niet nodig.
Scheelt ook doekoes derhalve.
Alles went, als ik een aanwinst heb waar ik wild enthousiast over ben wil ik na een poosje toch wel weer eens weer wat anders om de pols.
Maar misschien heb je wel gelijk, een grail is onbereikbaar; en in de fictieve situatie dat je het absoluut onbereikbare horloge om je pols hebt heb wellicht verder niks meer nodig
Grail… alles de deur uit!
En wat is het geworden?
Het is de collectie geworden! Ik besefte me hoe veel moeite het zou kosten om weer een serie compleet te maken, dus ik heb besloten om eerst voor de collectie te kiezen.
Inmiddels zijn er al wel weer ongeveer 25 horloges geflipperd en heb ik een box vol met g-shocks er bij gekregen. Rare hobby!!!
Maar de planet ocean is zeker niet uit het hart:
Ooit gaat hij komen!!!
Aan de foto te zien heb je toch een obsessie om de ganse collectie te willen, wordt duur met die PO’s
Collectie in de kliko en voor de grail gaan!
Gek genoeg vind ik een leren band niks en bij de PO zou ik eerst voor zwart gaan. De oranje versie zou uiteindelijk vast nog wel komen, maar heeft zeker geen prioriteit.
Dus gelukkig is de keuze niet reuze in het 45.5mm assortiment
In en in zonde… 2 jaar intensief sparen zo in de kliko zou ik niet over mijn hart kunnen verkrijgen…
Grail
Ga je geen spijt van krijgen. Hobby gaat niet over kwantiteit. Elke dag lachen naar je pols en meer kastruimte
Ik zou toch voor een collectie gaan.
Wil niet altijd 't zelfde type horloge aan bij m’n outfit. Soms ben ik een metalhead en soms business chique. En zelfs m’n grail werkt toch echt niet met beide even lekker haha.
Overigens is m’n grail een horloge waarmee je niet 't water in gaat dus ook daar zou je toch naar een collectie gaan.
(m’n grails, 't zijn er 2, zijn de ALS 1815 Handwerkunst tourbillon en de ALS Datograph Perpetual Tourbillon).
Grail.
Lekker kleurrijk dat dan weer wel