Boem. Marchandies voor uw geld.
En wat hebben we hier?
De rze resolute. In meerdere kleuren te verkrijgen.
Titanium kast
Eigen smoel
40mm kast
fris Kleurtje
Safier
100m wr
onder de 750€ nieuw
Automaat
Aah oke! Inderdaad, ik zou dan ook eerder voor een Sinn gaan. Ben benieuwd!
Klopt door de vorm van / aansluiting op de kast. Ko-banden op het forum maakt ze ook op bestelling op maat voor je
Ik zag fatc deze aanbieden in een ander topic.
Ook altijd tof gevonden

Voldoet dus ook aan alle eisen lijkt me.
Ik heb deze eens gepast, prachtige wijzerplaat. Helaas alleen de WR slechts 50m
Verder wel een erg mooi horloge
Je kunt ook denken aan wat andere bandjes. Die Nomos bijvoorbeeld past echt bij alles. Zelfs babyblauw. Kijk maar:
Niet 100% dezelfde Metro, maar je snapt het idee.
Wel de coolste Metro
Ik vind het ook zeker leuk om met bandjes te experimenteren, maar een heel ander horloge wordt het er ook weer niet van. De diversiteit aan karakters in mijn collectie mag wel wat groter. Daarnaast heeft zo’n leeg vakje iets dwingends
Dat wordt een kleurrijk zevental. Mooi. Zeker de Farer, wat een mooie dial kleur
Zeker. Spijtig dat hij uitverkocht is, anders had hij ook wel in het lijstje gestaan.
Eens, wat een knaller! Voor mij onbekend merk overigens. Ga ik eens in verdiepen.
Dat Baltic mooi mij al bekend, maar die Citizen " Silver Leaf Lacquer" is verbluffend. Mooie maat ook, 38,2 mm.
Weet je welke type dit is?
Zeker, heel erg mooie wijzerplaat, maar dauphine wijzers en de bijbehorende indices (indexen?) doen het over het algemeen niet voor mij. Ik denk niet dat ik daar lang mee zou kunnen leven. Dat sluit helaas ook een hoop Seiko Presage modellen uit die voor het overige ontzettend mooi zijn.