Collectie-overzicht met foto's

Ja, na lange tijd eindelijk weer eens wat foto’s gemaakt. Na veel heen en weer verhuis in de collectie kan ik inmiddels toch wel zeggen dat deze allemaal blijvers zijn!

De een is duur(der) de ander weer heel goedkoop, ene is Quarts, ander handwinder of automaat, hoe dan ook, ik vind ze mooie en heb met ieder horloge iets “bijzonders”. Genoeg gepraat, hier de foto’s:

Guess

Ancre handwinder vintage

Lesfreres

Seiko SKX023 - met ZWARTE dag/datumschijf met dank aan Lucien! (tu) (tu)

Tissot Carson met Eta 2824-2 automatisch uurwerk

Seiko 5

Dit waren ze, bedankt voor het kijken! :smiley:

Mooie en erg smaakvolle collectie (tu) !
Bedankt voor de foto’s.

Die Guess - tja - hopelijk zit er een goed verhaal aan vast :slight_smile:

Verder: erg smaakvol, ik vind de Lefreres (nooit van dat merk gehoord) erg fraai.

Groet
Mark

Aardige collectie maar je hebt zoveel mooiers gehad…

Mijn beste,

Fraaie collectie met een brede diversiteit.
De ‘Tissot’ en het ‘Lesfreres’ horloge springen er voor mij toch wel het meest uit.
Overigens mis ik in deze collectie de chique zwarte ‘Omega Prestige’ Vond ik destijds een schitterend horloge.
Veel plezier met het koesteren en dragen van deze fraaie horloges.

Orologio Signaturis Temporis

Die Tissot en Lesfreres zijn inderdaad erg mooi, maar zoals eerder opgemerkt, zijn er mooiere horloges in je bezit geweest. Spijt?

Tom Koerts Schreef:

Aardige collectie maar je hebt zoveel mooiers
gehad…

Tom

Het horloge is de handboei van de tijd

  • Radecki

Dat zeg ik !
Met je fotografie ben je trouwens wel een paar stappen vooruit gegaan (tu)

Bedankt allemaal. Ik weet dat er zoveel meer moois in heeft gezeten, maar deze hebben allemaal toch wel een bijzonder verhaal, wat ik bij de duurdere aankopen toch miste. Je kocht ze… maar dan had je ze en klaar. Ik kon daar niet echt van genieten.

Mark, de Guess was 1 van de horloge’s welke ik 3.5 jaar lang elke dag omhad zonder problemen, toch knap voor zo’n modemerk. Hij doet het nu ook nog steeds dus die blijft mooi.

De Omega Deville is verkocht, daar heb ik wel spijt van, en van de Reverso en de IWC caliber 89, verder niet veel spijt.

Volgens mij mis ik nog de Nomos Orion en (voorgenomen aankoop van) de Tetra? En wees wat voorzichtig met de opmerking dat dit gegarandeerd blijvertjes zijn. Ik meen dat al vaker gelezen te hebben. Maar dit zijn ook leuke horloges, daar niet van :slight_smile:

Dat is toch een leuke verzameling? Inderdaad ontbreken wat van je “grotere” horloges maar ik weet zeker dat we op korte termijn wel weer iets kunnen verwachten.