Collectie saneren?

Hallo iedereen.

Hoe langer ik erover nadenk hoe meer ik toch echt neig iets nieuws/ kleine merken. En ik wil niet teveel hebben dus moeten dingen weg. Ik wil er uiteindelijk 2-3 weg doen en met dat potje of een knaller kopen of een 2 tal erbij

Dit heb ik:

afbeelding

Wat nog niet weg mag zijn de volgende:

• Lange
  • Reverso
  • Nomos
  • El primero

Ideeën of zouden jullie t anders doen met wat niet weg te doen?

3 likes

Heb je al een auto of zit je nog steeds tussen de zwangere vrouwen en de studenten in het OV?

Oke, kidding. Sorry.

Omdat je het alllemaal vrij degelijk/burgelijk/muurbloemerig hebt, zou ik er één geelgouden knaller tussen doen. Een DD, Daytona op Oysterflex, iets dat totaal tegenovergesteld is van de rest.

Dan blijft dat met recht een speciaal horloge.

9 likes

:rofl:.

1 like

Zou die Lange ook upgraden. Vind de Nomos en de Lange nog teveel bij elkaar zitten.

1 like

Dat roep je al een tijdje toch? Blijkbaar wil je dan toch. Dan zou ik het gewoon doen. Ik ken twee criteria; wil je het en kun je het?

1 like

Heb je er al aan gedacht om de
Lange
Reverso
Nomos en
El primero weg te doen?

Ik probeer hier je een ander perspectief te bieden :partying_face::exploding_head:
Er zitten best veel o’s in die namen.

70K grijs geloof ik.

3 likes

Daytona heb ik niet veel mee. Enigste dd die ik mooi vind is die met de ijs blauwe plaat. Maar die gaat volgens mij richting 40k.

Die heeft een probleem: Lange maanfase…

1 like

Tsja als ik bij een ad met fysieke winkel de maanfase met minimaal 30% kan aftikken zou ik nog meer weg doen… ik zie de lange als dresser en de Nomos meer allround/ zomers lekker

Ja.

En de GS links boven er uit.

Tsja lange doe ik liever niet weg, reverso te iconisch :grin:

Maar dat zou een bak met geld zijn ja :money_mouth_face:. Hmmm

1 like

Weet niet in hoeverre de munnies meespelen.

Als je weet wat je wil ipv de huidige collectie gaat het misschien wel meespelen wat eruit mag/kan.

Stel het nieuwe ding kost 15K dan is de puzzel van wat er weg kan anders als bv 10K.

1 like

Ik zou de Nomos en de donkere GS houden. De Reverso ook.

De rest er gewoon lekker uit. Net als die Zenith, leuk hoor, maar ik zou liever een Hanhart pakken. Omdat ik ze leuker en koddiger vind.

En dan gewoon wat kleinere merken er bij.

If wishes were horses then beggars would ride

Ik vind de nomos en lange beide dressy.

1 like

Wat mis ik hier? :roll_eyes::thinking:

Je hebt 6 horloges, waarvan je er 2 weg wilt doen … en sowieso

Wilt behouden… Ik zeg: de vraag stellen = hem beantwoorden

Of is dit een verkapt verkooptopic?? Wie wilt er een GS of een DJ

Klopt idd

Money speelt mocht ik voor een Czapek kiezen wel een optie. In kleine merken land zou dat wel je van het zijn qua alles…

Maar goed een Hentschel H1 chronometer vind ik ook wel te pruimen… en dan misschien wel in rose goud met zwarte plaat….

Lastige van die kleine merken is dat ik even op reis zou moeten ivm of heel weinig of bijna geen ads

T is in principe.

El primero is een kleine twijfel. Nomos vind ik momenteel nog te leuk.

Gs mogen beide in principe gaan. Dj op den duur zeker.

En voordat ik gevlagd word. Nee is geen verkapt verkoop topic dus bespaar mij beste mede hfers de pbs. Ik wil eerst eea gaan passen over een tijdje en dan beslissen wat verkocht gaat worden. Want t kan zomaar zijn dat een aantal kleine merken me mss in t echt helemaal niet kunnen bekoren

1 like

Doe eens Staudt, bewaar de Reverso en de rest eruit

1 like

Dat is altijd bij jou :stuck_out_tongue: . Ik verwacht over een maand of 6 wat keuzes :slight_smile:

1 like

Het lijkt alsof saneren een concurrent verzwakt, maar die boemerang komt venijnig terug.

1 like

De petit blijft door t hoofd spoken. Maar dat zou meer voor erbij zijn :relaxed: