Allemaal leuke dingen van zo 900-1000€ (ball, dekla, seiko). De squale gaat weg. Heb ik al 3x gezegd, maar de seiko is ook kei tof op rubber. Dus die kan beiden.
En dan wil ik wel iets anders erbij. Redelijk tooly-sportief. Niet te dressy. 40mm is mijn sweet spot. Heb eens een fliegertje (Archimede) gehad, en die vond ik met 39mm te klein.
Ik dacht aan onderstaanden.
Als kleine jongen was ik gek van Breitlings - de Sinn 903 heeft datzelfde uiterlijk en de tool-eigenschap die ik weet te appreciëren (200 m wr). De black bay’s zijn dingen die ik niet kende voor ik aan de hobby begon, maar daar was ik gek van toen ik hier mijn eerste dagen/weken rondhing.
De Sinn chrono heeft een vintage sausje.
Een de GS, tjah… gmt, top afwerking, …
Omega, betoverende wijzerplaat, afwerking,… maar qua uitzicht wat fel naar m’n geliefde Ball.
Dan toch de Breitling Is toch hartstikke gaaf man!
De Sinn heeft weliswaar meer wr, maar hoe belangrijk is dat? In geval je naar het strand ga dan kies je toch wel een duiker uit…
De Squale 1521 moet je natuurlijk houden. Is het leukste horloge dat je hebt! Daarnaast ga je geen comfortabeler horloge vinden en is het ook nog ‘ns super praktisch. En met het voorjaar en de zomer, die er weer aankomen: you need a f%ckn’ Squale, man!