Deze is vaak bijzonder accuraat
Mooie collectie.
Heerlijke collectie
Je hebt al een behoorlijke collectie opgebouwd in 6 maanden tijd. Als je in dit tempo doorgaat dan adviseer ik je om het volgende horlogekistje in een grotere maat te bestellen. Die horlogeverslaving stopt namelijk niet.
Zelf heb ik ook een Khaki Field Murph, maar dan nog met de originele leren band. Leuk om te zien dat een metalen band hem ook erg goed staat. Geeft me stof tot nadenken.
En ter geruststelling: het hoeft niet per se altijd duurder en duurder. Zelf heb ik bijv. een Tudor en een Zenith, maar af en toe koop ik ook een ‘goedkoop’ klokje. Voor mij gaat het erom dat het horloge mij aanspreek en binnen mijn collectie past. Prijs is in dat geval bijzaak.
Fijne collectie, ga zo door.
Die addiesdive is en chinees toch? Ziet er fraai uit.
Net als de rest overigens. Lekker bezig
Een vraag.
Een antwoord.
Leuke collectie. Bovendien, waarom zou er “een lijn” in een collectie moeten zitten. Als je koopt wat je aanspreekt en wat je mooi vindt, dan lijkt me dat het juiste criterium.
Het algemeen geldend chronologisch verloop van onze verslaving, of nee, ik noem het toch liever passie.
Welkom hier bij HF !
Waardevolle info! Ik stoor me er niet aan bij horloges die ik zelden draag maar het is wel prettig als je 'm veel om hebt.
Geen deal breaker ofzo maar wel goed om te weten, thx
Stepping stone theorie
Mooie verzameling gewoon doorgaan!
Welkom.
Erg leuke collectie, ik vind de Hamilton ook zo’n perfect no-nonsense horloge voor alledag.
Ik heb een Seiko daarvoor,
even de curve bekeken en ik ben inmiddels - 35 maanden na mijn “even voorstellen” - toch al opgeschoven via shitty swiss over one decent swiss en gisteren nog zat ik naar vintage Rolex te loeren.
Lastige kaap om te nemen maar dan zou ik wel ineens naar being smartass overgaan en ook wel vintage expert en vanaf dan snel bergaf.
mooie collectie.
Vooral die Bulova valt bij mij in de smaak.
Geniet van alle horloges!
greetz
Mooie verzameling
Mooi