Het is zo’n half jaar na mijn ‘even voorstellen’ topic dus het leek mij hoog tijd voor een collectie update!
Zoals te zien is het een divers gebeuren, dat komt ook omdat ik nog op zoek ben naar wat echt bij mij past. Het bevalt me goed om iedere dag/gelegenheid een horloge te dragen met een totaal andere uitstraling.
De daily driver is toch wel Hamilton, staat werkelijk altijd prachtig en ik heb ook nog 2 verschillende straps om het uiterlijk totaal te veranderen.
De Seiko presage had ik echt als dress watch verwacht, maar dat valt reuze mee zo op het staal!
Kan prima met een casual trui, nu de dagen weer kouder worden
Tijd voor de foto’s. laten we eerlijk zijn, dat is toch het leukste! Van links naar rechts:
Addiesdive AD2059
Seiko Presage SRPE19J1
Hamilton Khaki Field Murph 39mm (op Senator bracelet van UncleStraps)
Fraaie set na 6 maanden. Het standaard ‘addict’ proces hierna is dat dit nog even doorgat totdat je tot de realisatie komt dat te veel ook niet goed is, begint in te krimpen en gaat zoeken in hogere prijssegmenten. Wanneer het kopen in duurdere segment stopt is afhankelijk van de flexibiliteit van je partner/bank
Super! De meeste reviews kloppen wel, het is een fantastisch horloge voor het geld en je kan 'm aan werkelijk elke setting aanpassen met de juiste straps, maar de AR coating laat te wensen over!
Dank! Ik twijfel of ik een tijdje ga sparen voor een Longines (ik denk een conquest) of wat sneller de Tissot Le Locle 20th anniversary. Rustig over nadenken, ik ben heel tevreden op het moment