Collectie update, 6 maanden na 'even voorstellen'

Het is zo’n half jaar na mijn ‘even voorstellen’ topic dus het leek mij hoog tijd voor een collectie update!

Zoals te zien is het een divers gebeuren, dat komt ook omdat ik nog op zoek ben naar wat echt bij mij past. Het bevalt me goed om iedere dag/gelegenheid een horloge te dragen met een totaal andere uitstraling.

De daily driver is toch wel Hamilton, staat werkelijk altijd prachtig en ik heb ook nog 2 verschillende straps om het uiterlijk totaal te veranderen.

De Seiko presage had ik echt als dress watch verwacht, maar dat valt reuze mee zo op het staal!
Kan prima met een casual trui, nu de dagen weer kouder worden :slight_smile:

Tijd voor de foto’s. laten we eerlijk zijn, dat is toch het leukste! :wink: Van links naar rechts:

• Addiesdive AD2059
  • Seiko Presage SRPE19J1
  • Hamilton Khaki Field Murph 39mm (op Senator bracelet van UncleStraps)
  • Orient Bambino FAC0000DD
  • Bulova Classic 98A255

76 likes

Leuke collectie :+1:t2:

Nog wensen voor de komende tijd?

1 like

Mooie set zo zoals sebastiaan vraagt wat zijn je plannen nu?

1 like

Fraaie set na 6 maanden. Het standaard ‘addict’ proces hierna is dat dit nog even doorgat totdat je tot de realisatie komt dat te veel ook niet goed is, begint in te krimpen en gaat zoeken in hogere prijssegmenten. Wanneer het kopen in duurdere segment stopt is afhankelijk van de flexibiliteit van je partner/bank :joy:

11 likes

Idd een mooie collectie! :hugs::pray:

1 like

Bijna te veel om op te noemen, haha. Maar welke ik serieus overweeg is een Longines Conquest. Dat wordt wel nog even doorsparen :slight_smile:

3 likes

Ik loop het addict proces inderdaad exact na, en ik verwacht hier ook geen verandering in :joy:

1 like

Mijn beste,

Mooie verzameling!!
Chique met een vleugje sportiviteit.:watch:

Dan k voor het delen.

Orologio Signaturis Temporis :wink:

2 likes

Mooi.

1 like

Leuk hoor. En een behoorlijke collectie in 6 maanden.
Benieuwd wat de toekomst gaat brengen.
Succes met de hobby en geniet van de reis.

2 likes

Dit is een leuk topic met mooie horloges​:grin:. Bedankt voor het delen. :facepunch:

1 like

Heerlijk! Hoe bevalt de murph?

1 like

Super! De meeste reviews kloppen wel, het is een fantastisch horloge voor het geld en je kan 'm aan werkelijk elke setting aanpassen met de juiste straps, maar de AR coating laat te wensen over!

1 like

Mooi hoor.

1 like

Mooi resultaat en collectie na zes maanden. Wat wordt de volgende stap?

1 like

Dank! Ik twijfel of ik een tijdje ga sparen voor een Longines (ik denk een conquest) of wat sneller de Tissot Le Locle 20th anniversary. Rustig over nadenken, ik ben heel tevreden op het moment :slight_smile:

1 like

Mooie collectie! Welke heeft de meeste draagtijd?

1 like

Een hele mooie collectie. Ben ik wel een beetje jaloers op !

1 like

Goed op weg! Geniet van de reis, en de horloges!

1 like

De Hamilton gaat verreweg het meeste om, 2e plaats is denk ik de Presage maar dat komt ook omdat ik die het meest recent heb aangeschaft :slight_smile:

1 like