Wat een onzin zeg waarover zich men druk maakt pff.
Bosnialove Schreef:
Wat een onzin zeg waarover zich men druk maakt
pff.
Inderdaad, als liefhebber is dit toch gewoon mooi om te zien?
Ik snap wel dat het niet ieder zijn ding is maar kom op…
BreitlingBerend Schreef:
Bosnialove Schreef:
Wat een onzin zeg waarover zich men druk maakt
pff.Inderdaad, als liefhebber is dit toch gewoon mooi
om te zien?Ik snap wel dat het niet ieder zijn ding is maar
kom op…
+1
D’r zitten volgens mij schietclubproppers bij en zijn niet van die blingblingblaffers. Gezien de vintage lijkt me dit juist een echte liefhebber.
Ik vind de presentatie in ieder geval ook erg fraai gedaan. Helemaal in stijl met de horloges. Zo een pilotenzonnebril bij een flieger. Stoere jack, verrekijker, kompas, toolknife… (tu)
Ik moet wel eerlijk zeggen dat in de huidige omstandigheden ik de originele thread niet had gepost. In 2010 maakte men zich hier niet zo druk om. En idd. Ze komen alleen op de schietclub uit de koffer.
Ik zie deze thread nu voor het eerst en het zijn kwalitatief goede en mooie foto’s. Over het wel of niet fotograferen van wapens laat ik iedereen in zijn/haar waarde.
wapens zijn erg mooie mechanische instrumenten,op en top vakmanschap, net als een mechanisch horloge. waarom zou je ze niet laten zien, mist je er een vergunning voor hebt natuurlijk. wapens zelf doen niemand kwaad, helaas in verkeerde handen wel. maar neemt niet weg dat ze mooi zijn, en diegene die daar problemen mee hebben slaan dit topic lekker over of doen hun ogen even dicht;)
Nice!!! Knappe foto en collectie. Elk stuk mag er zijn! (tu)
Jouw interesses liggen zo te zien héél dicht bij de mijnen. Al zijn het hier geen jachtgeweer, maar een luchtbuks.
gr. Glenn
Is gewoon een hele mooie fotoreportage.
Blij dat ik hem heb mogen zien.
Vriendelijke groeten.
N.Visser.
Mooie foto’s. Al zou ik zelf niet de moeite nemen om een replica-horloge aan te schaffen, laat staan eens mooi op de foto te zetten.
taaiewillem Schreef:
Ik kan mij niet aan de indruk onttrekken dat de
foto’s ook waren bedoeld om zekere personen te
ontmoedigen een nachtelijk bezoek te wagen…
Ik heb Willem ontmoet, die heeft echt geen geweren nodig hoor
arie Schreef:
wapens zijn erg mooie mechanische instrumenten,op
en top vakmanschap, net als een mechanisch
horloge.
Daar kan ik me in vinden. Net als een horloge fascineert het mechanisme me.