Collectioneurs van horloges in de originele doos

OG Flipper… now were talking !! :+1: :star_struck:

3 likes

Erg leuk :+1:

1 like

Omega Chronostop 145.008 met de originele box, tag en gebruiksaanwijzing

36 likes

Vet!! :+1:

Ja ik dacht na die Flipper ‘nu kan ik niet achterblijven’ :stuck_out_tongue_winking_eye::stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

Alweer een tijdje geleden dat er nog leuke objecten hier zijn getoond.
Dus doe ik maar weer een opwaardering van dit topic.
HF leden laat nog eens wat leuks zien, maar wel alleen in de bijpassende doos.

Ik begin met mijn Bulova Caravelle Chrono.
Blijft toch zeker een heel mooi horloge.

De Mido is bekend bij het Mido liefhebbers ledengroepje op dit forum, mijn Mido Commander zit normaal ook in de doos als ik het niet draag.

In Japan hebben ze ook uitgevonden dat een horloge in een doosje beter verkoopt.

16 likes

Bulova Accutron spaceview met doos, tag, blanco papieren en batterijdekselopener.
Bij ophalen kreeg ik van @jurgen2 ook nog een originele advertentie mee. Erg blij mee

26 likes

IWC ref 3203 , met een soort stemvork uurwerk Beta 21, compleet met ook de originele aankoop factuur uit 1974 erbij. Ik houd wel van een full set :smiley:

18 likes

Cortébert Sport, eind jaren '30 - begin jaren '40. :star_struck:
Doosje nog in heel goede staat, tag nog aanwezig en ongedragen, zo vind je ze niet elke dag…

41 likes

Gisteren heb ik deze binnen gekregen. Was een beetje een verrassing, want ik wist niet, dat de doos erbij zou zitten. Dus een best aangename verrassing, dat ik bij deze Grand Quartz ook de originele doos erbij kreeg.

24 likes

:drooling_face:

Gaaf, wel jaar is hij?

Dat is een topvondst zeg!

1 like

februari 1979

Mooi hoor, dat is een voordeel als je al wat ouder van leeftijd bent, jongeren zullen nooit meer zo een mooie verzameling kunnen maken.

Nieuw in de collectie: deze Longines met originele doos.

30 likes

Leuk topic! Prachtige spullen zeg :star_struck:
Nou dan voeg ik mijn tijdcapsule uit 1904 hier toe, orginele doos,met lastig leesbare leus.

Ik heb nog wat moderne spullen, ao een keith haring val van de muur in orginele verpakking
En een millenium watch met alles erbij.

15 likes

Dat is volgens mij niet juist. Gewoon blijven zoeken.
Alleen gaat dat niet binnen een paar weken, de tijd nemen en dan komt er zeker iets op jouw pad.
Met name als je nog jong bent, dan heb je dus nog een hele lange weg te gaan.

6 likes

Ik ben het helemaal met Huib @vinwat eens :slightly_smiling_face:. Maar het is herkenbaar wat je zegt hoor @roccomax. Toen ik zo’n 5 jaar geleden begon met de hobby, voelde de verzamelingen van veel mensen hier ook onbereikbaar. Maar je zult merken dat er heel wat moois beschikbaar komt, als je een open blik houdt en geduld hebt!

4 likes

Met dank aan @JackW voor het vinden en te koop zetten van het doosje, zit mijn Certina DS nu in dit doosje! Volgens mij is de doos tijdconform en is het geheel destijds, eind '59, ook zo geleverd, dus helemaal blij ermee!

Top combi die hier nooit meer de deur uit gaat!!

31 likes