Collector's favorite

Ik spreek elke week eventjes kort met een verzamelaar, groot of klein en giet dit in een blogpostje! Nu heb ik voor deze week wel iemand kunnen strikken die het reposten hier wel zeker waardig is. Mensen die mij op sociale media volgen zullen het al wel hebben voelen aankomen maar goed hier is ie dan:

Collectors favorite #6: Jasper Lijfering (aka the KOV)

Hoor graag jullie mening over @AmsterdamVintageWatches zijn antwoorden!

ps: moest deze post hier niet gepast zijn hoor ik het ook wel!

Thanks for the read!

12 likes

Wel tof van de likes en de reads maar ik had toch eerder wat comments verwacht hier! :smile:

1 like

Wie???

Leuk leesvoer, dank voor het posten.

@AmsterdamVintageWatches , held,

“Buy what you like so you’ll never loose, don’t buy as financial investment but as an investment in your pleasure. Always buy the seller and condition is key!”

Hoppaaaaaaaa, en zo is het maar net.

2 likes

Ik lees zo een aantal van die adviezen per maand en ik denk dat ik me in deze nog het beste kan vinden!

2 likes

Deze week heb ik gesproken met een mede forum lid die jullie nog wel eens kunnen kennen! @Cedric

1 like

Thanks Bert @Bmcollector96 :pray:t2::pray:t2::pray:t2:

Wat mis je een boel komma’s in je Engelse zinnen.

2 likes

Haha, nice, one @HanDavinci :facepunch:t2:

Ja @Cedric, gebruik meer komma’s man

1 like

Leuk verhaal van CĂ©dric! altijd leuk om andermans perspectief op de horloge te hobby te lezen!

2 likes

Vind ik zelf ook het tofste! Heb nog een paar mensen incoming waar ik oprecht nieuwsgierig ben naar hun adviezen. Ga nog geen namen droppen maar je zal ze wel herkennen!

1 like

Voor zij die nog nooit van Eric wind gehoord hebben, hier een kleine introductie tot de man!