Columbia University over horloge en persoonlijkheid

Ok, het is al 2 jaar oud maar er is hier nooit over geschreven en het is best hilarisch om te lezen:

“A recent study conducted by Columbia University on behalf the Watch Station International sought to discover if one’s wrist watch has anything to say about one’s personality.”

Volgens mij al 'ns eerder langsgekomen, hier. Maar ben te lui om ernaar te zoeken.
Overigens vrij snel afgehaakt na een serie plak- en modemerken…

1 like

-Classic
-Fossil Nate Chronograph Leather Watch

:sob:

Het is niet veel tekst maar het is geen doorkomen aan als je het met een serieuze insteek leest inderdaad. Het is wat dat zo iets uit een universiteit komt. Dit soort brol kun je tegenwoordig ook je ook in onze universiteiten aantreffen helaas.Dit is geen wetenschap maar deskundologie.

1 like

Dit is inderdaad vrij zinloos.

Heb voor m’n werk vrij veel met (internationale) technische universiteiten te maken. Moet zeggen dat daar toch nog wel serieus onderzoek gedaan wordt, hoor. :slight_smile:

Dat zegt het artikel. Daarom hoeft het nog niet zo te zijn. En tevens hoeft het artikel helemaal geen juiste weergave te zijn van het gedane onderzoek. Ik geloof maar weinig wat ik op internet lees.

Het artikel steekt ook stevig de draak met het “onderzoek”. Best lollig.

zelfs de weersvoorspelling klopt nooit!

Ik nam even aan dat als je zoiets onterecht beweert je (zeker in de usa) dan snel tot de orde wordt geroepen.

Kwaliteit van die university is bedroevend.

Dàt in ieder geval niet :wink:. Columbia is een van de “Ivy League” universiteiten, #5 in de US News & World Report ranking for “National Universities”

1 like

Hee, die quote is NIET van mij

1 like

Je kunt daarmee rotzooien😮

Kan natuurlijk zeggen dat ik je niet gequote heb & de forumsoftware de schuld geven, maar dat gelooft natuurlijk geen hond. Mea culpa :wink:

Je kan overal mee rotzooien, met het is wel de toonaangevende ranking in de V.S.:wink:

klopt. Daarom is het artikel dat hier gepost is ook ongeloofwaardig.

Nou, volgens mij hebben ze daar nog nooit van Zwitserland gehoord

Leuk leesvoer. We mochten in Nederland willen zo’n universiteit te hebben.

1 like

Moet toegeven dat ik het artikel niet gelezen heb, want dit soort artikelen vind ik per definitie onzin. Als bezitter van meerdere horloges moet ik toch altijd concluderen, dat ik 1) een extreem gespleten persoonlijkheid heb en 2) het bijna nooit met de oordelen eens ben. Laat dan maar :relaxed:

Ze zijn vergeten te zeggen dat 't ook grote Disney fans zijn… :stuck_out_tongue: