Combo of dombo?

Soms denk ik (uit verveling), laat ik eens bandje X en horloge Y die ik heb liggen combineren, al had ik het niet in die combinatie gekocht.

Zoals deze Seiko 5 SNK805 met een cognac leren bandje. In het echt ziet het er iets chiquer uit, maar goed. Wat vinden jullie?

En wat is jouw probeercombi waar je graties advies wil van de legendarische stijliconen van HF? :joy:

28 likes

Zeker geen dombo. Ziet er mooi uit!

1 like

Ziet er goed uit, geslaagd!

1 like

Uitstekende combi! :+1::smiley:

1 like

Mooi! Vaker doen zoiets.

1 like

Kan hij prima hebben hoor. :+1:

1 like

:+1::+1: keurig toch?

1 like

Een flieger (achtig) horloge doet het altijd goed op leer. Met dot horloge kan je sowieso met veel wegkomen lijkt me :+1:t6:

1 like

Staat de Seiko inderdaad erg goed! Mooie combo :sunglasses:

1 like

Ik heb ook nog een vraag voor dit topic!

Kan die, Gandhi? Of nie? :thinking:
Werd staal een beetje beu op deze schildpad…

1 like

Dit bandje niet gekocht voor dit horloge. Maar het Is wel een setje geworden.

3 likes

Staat toch prima zo…!?

Dit is mijn probeer combi, 5je op leer. Ik draag altijd staal. Maar vind de standaard stalen bandjes van de meeste 5jes maar epileer machines… Dus dacht, laat ik eens leer proberen. Het staat wel leuk al zeg ik het zelf… Maar kan niet wennen aan leer, dus ben toch op zoek naar een solide stalen band.

2 likes

Hoeveel mm de 5?

Ik heb een mega solide seiko stalen band in 20mm ongebruikt over.
De 35j5-g-c.b

1 like

Kan prima, die combo!

Ik vroeg me bijvoorbeeld af of een oranje canvas band op de Flat Jedi staat.

3 likes

Die nato past niet helemaal bij de bezel kleuren maar who cares? Aan dat touwtje te zien ben je een kleurrijk type!
Lekker vrolijk met dit zonnige weer! :sunglasses:

1 like

Deze combinatie doet het goed voor mij!
Ik vind het wel tof als dit type Omega een wat minder strakke uitstraling heeft
Geslaagde combi dus

1 like

Dat bandje was mij 'n tijdje terug al eens opgevallen in het blauwe gedeelte, waar ik hem overigens niet meer kan vinden. Leuk bandje en idd moet ik 20mm hebben. Vraag mezelf alleen af of het mooi gaat passen met de lugs. Bedoel, dat ie niet boven de lugs uit gaat steken of iets dergelijks.

Ik kreeg en ban voor een up…
Verkooptopic is weggehaald.

Oow oké… Dacht al dat ik seniel aan het worden was. :joy:
Maar ik denk er nog ff over na en stuur je anders binnenkort wel 'n pb-tje.

1 like

Ja prima! Past prima bij de wijzers en geeft net weer een iets andere stijl door het materiaal :+1:t2:

1 like