Come fly with me: Stowa Klassik 40 Ikarus NA

Up the Irons

3 likes

Met The Trooper heb ik voor het eerst van Iron Maiden gehoord,direct het album Piece of Mind gekocht,blijft m’n all time favorite :grinning:

2 likes

Dit was mijn eerste plaat ooit:

Daar is maar weinig rock aan toe gevoegd tot ik midden jaren 90 de Peppers en Rage against the Machine ontdekte. Wel waren al mijn vrienden metalheads, ik weet ook niet waarom. :slight_smile:

3 likes

2 likes

So sorry. Negen van de tien keer vind ik dat mensen wiens huidskleur van lichtbruin tot zwart varieert betere muziek maken dan diegenen die wit zijn. Laat nu de hele metalwereld eens aan elkaar hangen van de witte mannen, dus dat verklaart wel een en ander. :slight_smile:

Mogen we dit metal noemen?

Ik denk het niet. Pfff.

2 likes

Het gebrek aan diversiteit in het genre is ook mij een doorn in het oog. Daarom luister ik bij voorkeur naar black metal.

Maar au sérieux: goddank zijn er niet alleen maar blanke mannen die zich bezighouden met het heftiger gitaarwerk. Bands als Suicidal Tendencies, Sepultura, Animals as Leaders, Suffocation zijn mixed race, and all the better for it.

2 likes

Living Color is :ok_hand:t2:

Dat is genoeg. Rock / metal whatever … onbelangrijk

3 likes

Even vermijden dat deze richting off topic gaat:

Na vijf maanden dragen is de Stowa nog steeds fantastisch, alleen de originele band was naar (zwaar, veel te dik, met tierelantijntjes die geen pas hadden) en is nooit meer uit de doos geweest.

Zo gaat ie door het leven:



6 likes

Het blijft een prachtding om te zien. Zeker op de 6e van de maand.

1 like