Come on Omega

OK, hooguit dat ik t bandje relatief wat iel vind. Maar 39,5mm ladies size?

1 like

Indeed! :+1:

39,5 vind ik persoonlijk een hele mooie herenmaat voor dit horloge

Zal wel aan ons liggen! :wink:

Groeten,

Noel.

Als je de PO XL om hebt gehad (45,5mm) en de gewone PO met 42mm dan zie je dat dat perfecte herenmaten zijn. 39,5 wordt dan wel een damesmaatje verwacht ik.

Met name die 42 draagt niet zo groot vind ik

Kan prima.:slight_smile::wink:

5 likes

Ik snap wat je bedoelt. De 42 oogt ook kleiner dan m’n smp300. Ik vind de 45,5mm mooier, alleen lug2lug Is me wat te veel.

Tja, ze zijn niet de enige. Zenith verkoopt hun 40mm pilot als ladies model. Terwijl ik denk dat het nou net de juiste maat is voor veel mannen (ik incluis)

3 likes

Waarom zo nodig t beesie n naampje geen, d’r zijn ook dames die een grote 44Mm klok leuk vinden. Ik zou gewoon alleen de afmetingen erbij zetten.

Zo zou @MeistersingerFa vriendin best n 47mm pam kunnen hebben :wink:

3 likes

In de jaren '70 heette dat ‘Jumbo Size gents watch’. Nu dus een vrouwenmaatje. :wink:

1 like

Staat nergens ‘ladies’ op de wijzerplaat. Ik zou 'm zó dragen.

Ik vind dat hele gents/ladies onderscheid in horlogemarketing sowieso een beetje achterhaald. Alsof ik Omega nodig heb om te bepalen welke horloges ik “mag” dragen.

“Dit is het mooiste horloge dat ik ooit heb gezien. Oh het is een ladies? Dan laat maar.”

Echte mannen (en vrouwen) trekken zich niks aan van gendermarketing :wink:

4 likes

Ook niet als ie n parelmoeren wijzerplaat in t roze heeft, en swarovski glittertjes :wink:

1 like

Naja, dan vind ik 'm gewoon niet mooi. Maar niet omdat het ‘ladies’ is. Daarnaast zijn er genoeg mannen die daar wĂ©l van houden :wink:

Maat aangeven en de rest overlaten aan klanten lijkt me beter vandaag de dag.

maar dan met horloges.

http://www.alexschweder.com/work/peescapes/flip_images/img_01.jpg

5 likes
1 like