OK, hooguit dat ik t bandje relatief wat iel vind. Maar 39,5mm ladies size?
Indeed!
39,5 vind ik persoonlijk een hele mooie herenmaat voor dit horlogeâŠ
Zal wel aan ons liggen!
Groeten,
Noel.
Als je de PO XL om hebt gehad (45,5mm) en de gewone PO met 42mm dan zie je dat dat perfecte herenmaten zijn. 39,5 wordt dan wel een damesmaatje verwacht ik.
Met name die 42 draagt niet zo groot vind ik
Kan prima.ïž:wink:
Ik snap wat je bedoelt. De 42 oogt ook kleiner dan mân smp300. Ik vind de 45,5mm mooier, alleen lug2lug Is me wat te veel.
Tja, ze zijn niet de enige. Zenith verkoopt hun 40mm pilot als ladies model. Terwijl ik denk dat het nou net de juiste maat is voor veel mannen (ik incluis)
Waarom zo nodig t beesie n naampje geen, dâr zijn ook dames die een grote 44Mm klok leuk vinden. Ik zou gewoon alleen de afmetingen erbij zetten.
Zo zou @MeistersingerFa vriendin best n 47mm pam kunnen hebben
In de jaren '70 heette dat âJumbo Size gents watchâ. Nu dus een vrouwenmaatje.
Staat nergens âladiesâ op de wijzerplaat. Ik zou 'm zĂł dragen.
Ik vind dat hele gents/ladies onderscheid in horlogemarketing sowieso een beetje achterhaald. Alsof ik Omega nodig heb om te bepalen welke horloges ik âmagâ dragen.
âDit is het mooiste horloge dat ik ooit heb gezien. Oh het is een ladies? Dan laat maar.â
Echte mannen (en vrouwen) trekken zich niks aan van gendermarketing
Ook niet als ie n parelmoeren wijzerplaat in t roze heeft, en swarovski glittertjes
Naja, dan vind ik 'm gewoon niet mooi. Maar niet omdat het âladiesâ is. Daarnaast zijn er genoeg mannen die daar wĂ©l van houden
Maat aangeven en de rest overlaten aan klanten lijkt me beter vandaag de dag.
âŠmaar dan met horloges.