Comeback of the legendary flipper

En gelijk een bestelling geplaatst Tom?:wink:

Tom Koerts Schreef:

Dear Tom,

the watches you saw are from our first production.
After the first feedback from customers, we
decided to review the design and made the changes
you mentioned.
Most of the old version is sold from our stock and
the design you can find on our website is now
shipping.

With compliments / mit freundlichen Grüßen /
meilleures salutations

FORTIS Swiss Watches
PPT GmbH

Benedikt Mispagel
Sales International

Klasse info Tom, ik moet zeggen dat ik de herziene versie ook mooier vind.

Het blijkt toch wat lastiger dan gedacht. Er zijn sowieso maar weinig Fortis dealers in Nederland maar nog minder die erover denken om de Colors-serie op te nemen in de collectie.

Fortis eist echter dat wanneer een dealer de collectie opneemt zij ook een set met 10 banden dienen af te nemen. Daar zit die dan vaak niet op te wachten.

Ik heb nu weer direct contact met Fortis opgenomen om te kijken wat voor mogelijkheden er eventueel zijn.

Kom erop terug.

Vandaag in Essen en daar lagen ze in de etalage. Helaas wel de oude versie anders had ik m gelijk meegenomen. De band en kast zijn trouwens niet een stuk. Volgens mij moet je de band alleen kunnen verwisselen. Of er ook een nato oppast weet ik niet.

Hey Tom was dat bij juwelier Roberto in Essen ?
Ik had interesse in zo een suitcase van drie (met zelf te kiezen kleuren).
Via internet kwam ik uit bij deze juwelier. Een mailtje gestuurd , en die liet mij weten dat dit 240 euro kost met gratis verzekerde zending. Vond dit wel iets , maar twijfel nu aangezien je spreekt van eerdere mindere kwaliteit types…

Grtz Gunther

Was inderdaad bij Roberto. Weet overigens niet of de kwaliteit echt anders is. Vind de plaat van de oude versie echter een stuk minder mooi door de afgekapte drie. Daarnaast maakt de extra tekst t horloge wat meer in balans.

Thans voor de info… Komen er wel :wink: