Comeback Seiko Alpinist?

50.000 yen dacht ik.

1 like

Ja, rond de 50k yen inderdaad.

1 like

Maak er maar ruim 800 van

Hoi,

staat er nu een op Marktplaats voor €160,00

ik heb er een maar je zou hem zo kopen

Bert

1 like

Tja, de witte is wel cool maar ik vind het nog altijd onbegrijpelijk dat ALPINIST is vervangen door Automatic in dat lelijke font. Deze kunnen gewoon nog steeds niet tippen aan de “Red Alpinist-en”:

Even een foto van een tijdje geleden.

6 likes

Zijn hier geen fakes van dan?

Something’s fishy

1 like

Geen idee, als je 12 jaar op MP zit? maar ja dat kan bijna niet toch € 160 ?

OPLICHTER!!! LET OP

IBAN is aangemerkt als zijnde die van een oplichter

Van MP naar Whatsapp. Blank gezin als foto. Quasi geïnteresseerd in je eigen foto… Voelde niet goed. dus gezocht op het web, en ja hoor, we hebben we weer 1

6 likes

Hij/zij is een oplichter ja! Ik was ook in contact met de verkoper hahahaha! :joy:

Ik hen in het verleden veel Seiko gehad maar ze worden qua prijs steeds minder aantrekkelijk.

Voor dit soort bedragen koop ik geen Seiko meer.

Die gast kan wél schelden en bedreigen zeg!

Meteen de laatste keer dat ik op dit soort waardeloze MP advertenties reageer! :face_with_raised_eyebrow:

Wie denkt een alpinist te kunnen kopen in goede staat voor 150 euro zoekt zelf de miserie op, gratis bestaat niet

8 likes

De red is een bijzonder model en je kunt er nog wel wat andere dingen over zeggen …:shushing_face:

De rode tekst: Alpinist, is in ieder geval mooi. :wink:

1 like

Niet jouw ding begrijp ik? Qua looks of…? Ik moet zeggen dat ik alleen de zwarte, die ik ook heb gekocht, echt mooi vind. De overige Alpinisten zijn iets uit balans door alles wat er te zien valt.

Ik vond de afwerking van de mm200 modellen eigenlijk zelfs minder dan van de sumo’s. Terwijl de prijzen dus wel veel gestegen zijn

1 like

Nu heb je het over de Marine masters toch? Zit daar ook Diashield op de kast en stalen band?..ik vind dat superspul, band al diverse keren gestoten en geen krassen :ok_hand::yum:

Ik doel op de SPB083 modellen (en de andere kleuren)

1 like

Zelfde kwaliteit als de SPB053 die ik heb toch? Ik vind ze heel gaaf, draag hem ook zeer vaak en verstand van afwerking heb ik toch niet :+1::grin:

1 like