Zojuist dacht ik de knoop te gaan doorhakken en een G Shock aan te schaffen voor de zomer en sporten. Omdat mijn polsen niet heel groot zijn leek mij de gw-m5610-1er de meest voor de hand liggende keuze.
Echter viel het mij op dat het horloge niet heel comfortabel zat; of net te strak of te ruim waardoor er ruimte aan de boven- en onderkant van mijn pols zat. Heeft iemand deze ervaring ook? En is het een kwestie van wennen of toch maar beter op zoek gaan naar een ander type? Het vreemde is dat ik dit niet eerder heb gehad bij een ander merk horloge met ook een rubberen band. Kan het misschien aan de constructie van de G Shock liggen?
Ik heb m zelf ook, maar ik heb daar geen last van gehad. Ik moet wel zeggen dat ik er later een combi bracelet opgezet heb en dat zit een heel.stuk prettiger. Kost wat, maar voor mij de investering zeker waard.
Staat een bracelet in het blauwe deel te koop volgens mij.
Ik heb jarenlang een G-shock gedragen maar met een canvas band. (niet te verwarren met een Nato band). Die zat vooral ook 's zomers en bij het sporten heerlijk. Met rubber voelt het toch altijd was zweterig achter het bandje…
Ik heb getwijfeld over de adapters, maar gezien de aanschaf- en verzendkosten en een nieuwe NATO/ZULU/canvasstrap, was een bracelet niet heel veel duurder en sluit naar mijn mening iets beter aan.