Commentaar op duur horloge

Gelukkig zijn wij er nog voor je :wink:

3 likes

Zit ik gelijk dat kenteken op te zoeken :laughing:

Mooie wagen!

1 like

Dat dus.

Ik heb een gewone zwarte, dat is zonder een door een japanse samurai smid handmatig gehamerde en gesneden titanium bezel en band.
Nog steeds duur zat.

Een Oceanus wordt veel sneller gezien als een duurder exemplaar dan een G-Shock, gewoon omdat die meer conform de traditionele horlogestandaarden is opgezet qua uiterlijk en de naam associatie.

2 likes

Haha surprise show!

2 likes

Dan is ze behoorlijk getild :face_with_monocle:

1 like

Wat een geweldige buitenkeuken.

1 like

Dat tuinhuis hoef ik niet. Kan ik toch niet kwijt.

Doet U mij maar een nieuw klokje dan. Na eerst nog lang te hebben genoten van mn laatste aanwinst :sunglasses:

@Lucky-Luke kijk je mee :partying_face:

1 like

Voordeel hier is dat het nooit onder de ~15 graden wordt, maakt een aantal keuze wel weer makkelijker :slight_smile:

1 like

Als ik dat zo lees en zie, dan denk ik weleens…verkoop alles en koop wat leuks in Portugal :sunglasses:

Heerlijk hoor!

2 likes

Ze praten hier ook Portugees, maar het is geen Portugal :smiley:
Ik woon in Brazilië, een uur of 2 vanaf São Paulo, wij hebben wel zomer en winter, maar winter is 18-25 graden en zomer is 30-35 graden.

Er is voldoende aan te merken op Brazilië, maar het weer is werkelijk fantastisch…

5 likes

Paar weken geleden een weekendje naartoe geweest. Prachtige stad en een prachtige omgeving

Daar kun je ook op leeglopen :slight_smile:

1 like

Haha nee joh, lekker interessant juist. Beter dit dan de zoveelste coole gast met “ik praat nooit over de waarde HAR HAR HAR” :crazy_face:

Dit zijn wel de meest heftige flexes die ik ooit heb gezien.

3 likes

Zeg dat wel. Laatst ging onze kokend water boiler lekken. Net buiten de garantie.
Keukenkastje volgezogen met water en dat ding verrot.
Monteur laten komen na contact met G***e. Rubbertje uitgedroogd. Vervangen. Dag later weer lek. Monteur weer langs gekomen. Nieuwe boiler erin. Na 2 dagen een pulserende kraan. Monteur weer langs gekomen. Bleek de nieuwe boiler een fabricagefout te hebben. Weer een nieuwe boiler.
Nu is het weer goed gelukkig. Kosten: 1x voorrijkosten omdat het buiten de garantie was, de rest kreeg ik uit coulance vergoed. Keukenkastje is verzekeringswerk.
Al met al met een sisser afgelopen. Kost toch een hoop geld zo’n nieuw boilertje voor kokend water.
Goede service wel van dat bedrijf.

1 like

Hebben we ook met Grohe gehad: voorrijkosten € 65 : die vent kwam amper 15 km van verderop. Toen de lokale klussenboer ingeschakeld: € 15 all in, en de kraan lekt nog steeds niet weer :slight_smile:

1 like

Nu is dat inmiddels 80 Euro. Maar goed, onderdelen zijn niet meer leverbaar dus ik ben al lang blij dat het verder kostenloos is vervangen.

1 like