Helaas kan ik dat niet zeggen.
Maar goed voor je.
Kon die niet gewoon op de neus en achterklep lezen welk model het was?
Als het z’n hobby is, zal hij toch wel een idee hebben wat het voor waarde heeft.
Ik had de TN-54-BL
Met de H-529-ZB weten mensen vaak niet meteen welk model het is. Wel grappig.
Ik neem aan omdat hij schrok dat je al zo’n Aston Martin kan hebben voor de prijs van een Golf GTI?
De autohobby is van mijzelf, hij snapt het niet maar is wel enorm afgunstig, dat snap ik dan weer niet.
Maatje van mij komt ons wel eens ophalen voor een avondje uit met de 52zvn4…ruimte zat…en altijd een bob…ideaal
Hoe is dat nu na 4,5 jaar? Beetje te doen qua onderhoud? Leuke wagen buurman
ik ga ook serieus checken (want ja wat moet je anders als je zo nieuwsgierig bent.) topper!
prima te doen, ga voor onderhoud wel naar de zuiderburen, APK dan lekker bij de dorpsgarage
Nou dat is niet helemaal waar geregeld heeft mijn moeder gevraagd hoeveel ik had betaald voor een nieuwe MTB of racefiets en zij kon dat makkelijk veroorloven.
Heerlijk dat het van horloges, naar geld en over auto’s gaat. Hobby is toch horloges (klokkies, uurwerkje etc) en niet euro’s sparen.
Ja, zit in dezelfde passiehoek wat mij betreft. Heb destijds mijn ouders niet durven vertellen wat de prijs was van het Ferrari horloge (by Cartier toen) dat ik op 16-17 jarige leeftijd kocht…
Hier valt het gelukkig allemaal wel mee, ik krijg eigenlijk nooit vragen anders dan op mijn werk zo nu en dan “Hee, da’s een mooie, nieuw?”
De meest in het oog springend dure aankoop is een Casio MR-G, daarvan zijn er te weinig in omloop om echt bekend te zijn bij de normale bevolking, dus kan ik er mee wegkomen met “Och het is een Casio” (van 2800 euro…) dat laatste zal toch bijna niet geloofd worden.
Dit dus. Als ik iemand spreek die het beter heeft dan ik dan ben ik daar nooit jaloers op.
Heb er eerder bewondering voor en ben dan meer geïnteresseerd in wat ie doet om dat voor elkaar te boksen dan dat ik met een jaloerse blik kijk naar wat ie allemaal heeft.
Je kunt ook vragen wat iets is en waarom het zo bijzonder voor die persoon is dat ie het heeft aangeschaft. De prijs is mischien wel interessant in sommige gevallen maar niet om iemand voor gek te verklaren, eerder om het totaalbeeld van het aangeschafte rond te krijgen. Of het nou een Vostok, een Patek, een kasteel, een audioinstalatie of een keukenkraan is.
Geen idee welke auto dit is. Maar aan de indeling te zien is het een oud barrel.
Ik moet heel eerlijk zeggen dat ik wel opmerkingen krijg over mijn horloges. Dat Is dan meestal iets in de trend van “hee, mooi klokje, nieuw?”
Het is sporadisch geweest dat de prijs ter sprake kwam.
Mijn ervaring is dat degene die inderdaad dezelfde passie delen, toch wel weten wat iets kost en daar dus niet naar vragen.
Dan druk ik mij wellicht verkeerd uit; ik vind dat een aanschafprijs niet bepalend is of mag zijn voor iets waar je trots op bent. Zowel mijn Speedmaster als mijn Explorer staan beide symbool voor persoonlijke gebeurtenissen, reden waarom ik er trots op ben. Maar draag met net zoveel liefde mijn Casio Duro.
Ook ik heb er hard voor moeten sparen en vind het enorme bedragen. Maar zoals gezegd: met de gedachte die erachter zit vind ik het 't waard.
55-TV-FN, inderdaad een oud barrel…
Aston martin V8 Vantage.
Weird flex.