Super tevreden mee, had bijna de manuele gekocht maar op aanraden van @Floris155 toch voor de automaat gegaan…
Zo handig, mandje er onder knopje drukken en na 30 min is alles schoon… kan ik ondertussen kast poetsen en dergelijke en verlies je geen tijd met wachten om zelf om te te schakelen.
Aanrader…
Jammer dat HF enkel foto’s aan neemt, anders had ik wel eens een filmpje gepost van de werking.
Dank voor je antwoord ik spaar nog even door heb nu zelf een handmatige Elma drie potten en droogtrommel werkt prima en niet stuk te krijgen.
Maar mis idd wel dat je kan doorwerken als hij schoon draait.
Nogmaals dank voor je antwoord.
Maar wel 10K uitgeven voor een horloge waar je enkel de tijd op kan zien? Kan op de telefoon ook.
Hobby mag wat kosten.
Er zijn er al die wachten op mijn dood om mijn horloge gereedschap te kunnen kopen aan de prijs dat ik mijn vrouw verteld heb dat ze gekost hebben… (@Westate )
Prima toch voor de hobby… die doet net het zelfde als mijne!
Waar bestel jij glaasjes voor vintage horloges? Ik ben heel tevreden over Timeparts maar die kunnen niet altijd leveren wat ik zoek, bijvoorbeeld glaasjes met spanringen aan de buitenkant.
Door het Covid-19 virus iets meer tijd om aan mijn horloges te werken.
Mijn nieuw glaasje en kastdeksel dichting zijn binnen gekomen, ik kan dus het horloge verder afwerken.
Door alle drukte, ben ik tijdens de montage en het olie geven vergeten foto’s te nemen, maar hey, het is gewoon omgekeerde werking van demontage en afstellen op de timegrapher.
Met het binnenwerkje kleine tegenslag gehad, één van de 3 brugschroefjes draaide door in de platine, blijkt dat er geen draad meer in het gaatje zat, dus dat even moeten oplossen en een iets dikker schroefje moeten zoeken.