Commodoor only

Dit horloge ooit gekocht bij de Kijkshop en vaak met plezier gedragen.
Toch zie ik dit merk zelden op dit forum,
dus ben benieuwd naar meerdere modellen.

9 likes

fposter,small,wall_texture,square_product,600x600

Blijkbaar dun gezaaid, de Commodoors.

2 likes

Ken het merk nog wel maar denk dat de meeste al in de vuilnisbak zijn verdwenen :scream:

1 like

Ik dacht al. Waar ken ik dat merk toch van. Maar dat was 'm ja.

1 like

Deze heeft m’n vader ooit voor vaderdag gekregen.

En deze heeft hijzelf ooit aan zijn vader (mijn Opa) gegeven.

4 likes

De oude Commodoor horloges zijn gewoon goed. Beetje vergelijkbaar met Indus, Velona, Lasita, Ancre etc.

6 likes

Ooit een digitale variant gehad, casio achtig. Nooit meer een plaatje of zelfs maar afbeelding van kunnen vinden.
Moet begin jaren ‘90 geweest zijn.

Bezig met opknappen… loopt weer met een batterijtje maar de knopjes doen het nog niet allemaal, dus kan de tijd nog niet instellen. Maar even kijken of dat op te lossen is met contact cleaner ofzo.

5 likes

Ik moest even aan heel iets anders denken, maar de spelling is net iets anders…

Een horloge nooit gehad van dat merk…de computer wel inclusief een tap recorder :joy: en niet te vergeten het modem was meer lawaai maakte dan snel was :rofl:

Geweldig, oude tijden :grinning::+1:

Fantastisch horloge! Ik neem aan dat je de steden niet onafhankelijk van elkaar kunt instellen. Dus in geval van Daylight Saving ergens, dat je kans hebt dat het een tijdje niet klopt. Niet dat dat uitmaakt natuurlijk.
Ik zet deze MET STIP op mijn verlanglijst!

Ik vind al snel deze. Trias uit Duitsland. Automaat! Is die Commodoor ook een automaat?!

2 likes

Chinees automaatje met 35 jewels?

Jij hebt er een? Vertel ons alles!

Tip van mij: als je de tijd instelt, in dit geval Parijs, moet je de wijzers altijd VOORuit bewegen, anders kloppen de andere steden niet meer.
Dat kun je weer verhelpen door de wijzers ACHTERuit te bewegen.

1 like

Jazeker.

1 like