Ik heb gisteren mijn verjaardag gevierd en wil een zwart horloge kopen. Heb hier laatst al een post voor opgezet.Nu is er wat cash gegeven en wil dit kapot slaan aan een horloge. Ik wil een stoere klok, ik heb een Suunto Core all black gehad en een zwarte Luminox. Ik wil max € 250 euro uitgeven.
Traser spreekt mij aan, maar ook Citizen Eco drive. Wie weet hebben jullie nog tips. Ik ga in mei er een kopen.
Helemaal zwart zou ik niet doen, dat leest moeilijk af. Ik heb deze week bovenstaande aangeschaft, een Nite MX-10 201. Je moet er van houden, en daar doe ik ernstig mijn best voor. Je kunt er mee zwemmen als je er maar voor zorgt dat je linkerhand (of rechterhand) boven water blijft.
Er zit een Ronda 505 caliber in, en het is Lite niet gelukt om de gebruiksaanwijzing van Ronda goed te implementeren in de gebruiksaanwijzing van de MX-10. Op mijn vragen, verpakt als wijze raad, reageren ze niet.
Op YouTube staat een filmpje over de Traser P5900. http://www.youtube.com/watch?v=urKWeuBw7W0&feature=related
Er gebeurt iets merkwaardigs in de film als de kroon wordt ingeduwd na het setten van de tijd. Het is alsof het caliber beweegt.
Volgens de klantenservice van Traser kan dat komen omdat het caliber laag is.
Op mijn vraag wat een laag caliber is komt geen antwoord.
Het blijft behelpen in de horlogewereld.
Het beste is om gewoon als een kip zonder kop te kopen en niet te veel te zeuren bij de leverancier.
Ik heb er een besteld. Zodra deze binnen is zal ik
foto’s maken.
Hoi,
Feli!
Hij/zij zal je niet teleurstellen. Een “lume” [blauw] om te zoenen,gaat de hele nacht mee.Aflezing van de tijd is super,een korte blik is voldoende. Uitstekende leren band ,met vouwsluiting waarbij het lange gedeelte van de band onder het korte deel schuift.Een saffier met een ietwat blauwe gloed.