Complete juwelier aan gort slaan en met lege handen vertrekken

Waanzin.

2 likes

Deze gooi ik even naar off-topic. Oh wacht …

19 likes

Ze kwamen voor Rolex naar een AD…

2 likes

Het bleken Invicta’s te zijn dus hebben ze het op een lopen gezet.

1 like

De boefjes van Amsterdam en Utrecht hadden die kluizen zo opgeblazen binnen 1 minuut.

Weer voor niks gewerkt met zijn allen, dat is ook balen, je ziet hoe ze echt hun best doen.
Voor de inzet een dikke 9 en voor de uitvoering een 6-

Wisten wel onmiddellijk waar ze moesten zoeken. Akelig is een understatement.

Hulde aan de eindbaas door wie die kluizen in de muur werden verankerd, dat dan weer wel!

2 likes

Haha toch mooi om te zien hoe ze hopeloos wrikken en trekken en steeds meer moed verliezen.

3:30 AM in the morning :crazy_face:
“Gelukkig is Alfie ok”. Ja Alfie lag gewoon in bed.

Ik denk dat ik die gasten inhuur als ik m’n keuken nog es weg moet halen.
3 minuten en ze zijn klaar.

1 like

De eigenaar keek live mee op zijn telefoon :grimacing:

2 likes

Dat gordijn voor het raam was nog het grootste obstakel voor de heren (m/v/d) in hun rooftocht.

3 likes

zaten jullie ook te wachten op dat rookgordijn? Hele tent vol in paar seconden? …

2 likes

Lijkt wel hamsteren, sterkte voor de eigenaar, lijkt mij geen pretje criminele over de vloer zelfs als ze allang weg zijn.

Die wisten duidelijk waar ze moesten zijn, zal dus wel vooraf al een verkenning uitgevoerd zijn.

Hadden die op het einde al aardig los, denk dat ze er mee weg waren als ze nog een halve minuut extra hadden.

Heb net het vervolgfilmpje bekeken, daar werd uitgelegd waarom er geen rookgordijn was. Dat zou namelijk te veel nadelige invloed hebben op het, appart, alarm- en branddetectie systeem van het winkelcentrum.

De overvallers zijn 4 minuten binnen.
En nog krijgen ze die niet te pakken.

Een geruststellende gedachte … :roll_eyes: