Complimenten aan verkopers

Beste leden van HF,

Jarenlang al een passie voor horloges en hun werking. Nu ik eindelijk mijn studie heb afgerond en mijn budget omhoog is gegaan, heb ik vorige week en vandaag 2 prachtige horloges gekocht. Omdat ik nog niet het gewenste trustlevel heb bereikt maar wel graag de verkopers wil complimenteren en bedanken zend ik dit bericht de wereld in.

@tourbillonincab bedankt voor de vriendelijke ontvangst! Ik vond het erg leuk met welke passie je vertelde over horloges en we moesten het gesprek afkappen anders hadden we nog steeds staan praten :slight_smile: En natuurlijk ook erg bedankt voor de prachtige Seiko Premier Kinetic Perpetual SNP153!

@Timmel ook jij bedankt voor ons leuke gesprek net! Het is het ritje van ruim 3 uur zeker waard voor de prachtige Oris Artelier Small Second Pointer Day!

Ik heb een vermoeden dat ik meerdere van jullie in de toekomst zal tegenkomen bij de aanschaf van een nieuwe klok. Laten we hopen dat ik niet al mijn geld ga uitgeven:)

Hopende dat ik veel mag leren en nog lang mag genieten van dit superforum en zijn leden!

Groetjes, Sander

25 likes

16 likes

Dankje voor de mooie woorden Sander. Heel veel plezier met het klokje en wellicht tot een volgende keer!

Groeten,
Cyrille

1 like

Leuk @Sander95!!!
Op de eerste foto dacht ik eerst dat ik je elleboog zag…

4 likes

Thanks, Sander. Een plezier om met jou over horloges te praten.
Tot een volgende keer!
Groeten Tim

1 like

Haha! In mijn enthousiasme had ik nog niet de tijd genomen om het bandje af te stellen. Op de foto wordt dus letterlijk mijn bloedtoevoer afgesneden:) Inderdaad een beetje rare foto, in het vervolg neem ik rustig de tijd. Beter voor mijn pols en voor een mooie foto!

1 like