Conglomerate Challenge: welke 3 horloges zou jij kiezen van 1 conglomeraat?

FF beter lezen dan …

4 likes

Och, man! Ik leef in een huis vol met vrouwen. En dit :arrow_up: is echt hoe het dus vaak gaat. :weary:

O.k., OT.
Ik ben, binnen het betreffende conglomeraat waarbinnen mijn favoriete merk tegenwoordig valt, eigenlijk alleen maar geïnteresseerd in dit merk. Dus, here we go.

Dit is zo ongeveer de lekkerste vintage van dit merk, die ik me kan voorstellen en daarnaast m’n keuze voor sportchrono.

TAG HEUER CARRERA DATE WBN2112.FC6504

Deze kan voor mij heel goed dienen als dresser. Dressier zou ik toch nooit dragen.

TAG Heuer Aquaracer Professional 200 Date - Steel - 40 mm ...

En deze dan als duiker.

Zo. Klaar! Doe die dan maar.

4 likes

Een huis vol… i feel you !

Maar dit zijn 3 Heuers, geen 3 verschillende merken …
Niks voor je bij Zenith, Louis Vuiton, Bvlgari of Hublot ? Of anders een van de andere conglo`s ?

1 like

Zitten natuurlijk heus wel mooie modellen tussen, bij die merken. Maar ik geef serieus liever m’n geld uit aan bovengenoemde horloges. Vind ik gewoon gaver. :person_shrugging: Ik hoop dat de jury dit voor deze keer door de vingers kan zien. :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

Wie is hier nu dan de semantische sonja…jij toch?

Jammer dat je erover wil zeuren…maar tja, het is jouw post

Okay, als het echt te moeilijk is voor je mag je ook met slechts 2 plaatjes meedoen :grinning:

Lief van je, maar ik heb er wel drie hoor, geen probleem

2 likes

het was dus te moeilijk voor je…
Maar probeer het gerust nog een keer als je de vraag nog een keer doorleest. Die vraag staat in mijn eerste bericht, dus helemaal bovenaan in deze draad.
je kunt het !!

Toch beter naar de vrouwen luisteren @TagEd:wink:

Niet te moeilijk, maar wat te beperkt van opzet. Zijn best drie mooie horloges van één conglomeraat, toch? :innocent:

Bucherer als horlogemerk is al in februari van dit jaar opgeheven door Rolex… :crazy_face:

Heb er al meer van het Swatch conglomeraat.
Maar dan zou een Omega Seamast er Aqua Terra nog op wish-list staan, en het trio maak ik dan compleet met een Certina DS-1 SE en de Longines Elegant series.

2 likes

Prima set !!

1 like

Ik zal niet @tijdsbeeld volgen om mijn favoriete Tudor in de line up op te nemen. Dus kies ik voor Richemont

Wellicht teveel blauw en ik zou een duiker wel missen

1 like

Nuwel, ik heb al twee horloges van 1 conglomeraat: De Santos de Cartier medium en de JLC Reverso Grande Taille guilloche.

Tel de Tank van m’n vrouw er bij op, en ik geloof “I put my money where my mouth is”.

Maar als er voor mij nog eentje bij zou moeten van Richemont, hoezeer ik ook eigenlijk een hekel heb aan Richemont, zou het dit worden:

Tja. De teller staat op 10 voor mij en 5 voor m’n vrouw. Daarvan alleen foto’s als je er echt, echt om vraagt, dat wordt een fotobomb.

2 likes

Prima keuze, de 1921 is heel mooi ! en met de IWC kun je in ieder geval wel zwemmen.

1 like

En die 2e Santos is zeker fraai maar dan heb je 2 Cartiers …? het ging om 3 verschillende merken.
En kom gerust met een 3 tal van de Seiko groep, met een mooi Credor erbij !