Het moet een kantige kroon zijn?
Redial: hoe kan ik dat zien?
Dat inderdaad. Overigens is een kroon an sich voor mij niet meteen een dealbreaker, die kun je altijd later nog ergens zoeken. De wijzerplaat niet. Dat kun je zien aan de indexen in dit geval. Ze zijn niet scherp en ze staan niet erg goed uitgelijnd. Ook is de binnenrand van de pie pan hoeken allesbehalve scherp, vaak een teken van een extra laagje lak dat er niet op hoort. Voor verdere conclusies is de foto niet scherp genoeg, maar wel voldoende scherp om te zeggen dat deze niet is zoals hij ooit is geleverd.
Hoewel ik zoiets zelf nooit zou kopen moet je je daar niet per se door laten weerhouden als je hem mooi vindt hoor, maar dan weet je in elk geval wat je koopt. Het doet wel dingen met de waarde, dus betaal dan vooral niet teveel.
Het is wel een Omega kroon overigens, en de foto is idd erg slecht. Ik ga hem nog eens bekijken en neem dan zelf wat foto’s.
Mijn kennis vraagt er 1250,- voor.
Zou ik niet doen.
Naast wat Flowert aangeeft: De wijzerplaat ziet er veel witter uit en volgens mij zijn de letters “Automatic Chronometer Officially Certified” te groot. Daarnaast is de kast ook een paar keer gepolijst, dit kun je zien aan de lugs die nogal ‘afgerond’ zijn. Voor 1250,- zou je versies moeten kunnen vinden in betere staat.
Een ontzettende slechte foto natuurlijk, maar deze komt bij mij logeren voorlopig
Eerste indruk is goed, lijkt mij orgineel op de kroon na volgens mij, maar dat vind ik gezien zijn leeftijd niet eens erg, de band tja, hij draagt prettig maar het is wel een rammeldingentje he?!
De loupe dacht ik eerst echt gatverdamme bleh bleh bij, daar ben ik heel eerlijk in, maar door steeds maar gluren naar dit horloge zag ik het ineens zitten, hij bevalt me zo wel, en het is niet zo vieze rolex druppel, dat scheelt een stuk. Hij heeft net meer eigen gezicht.
In zwart wit is de foto beter:
Wat is er mis met deze kroon? Volgens mij klopt die hoor.
Staat een groot logo op ik zie ze met kl3inere logo’s
Oh, als dat het is. Zou ik me niet te druk om maken.
Nee doe ik ook niet, ik vind het prima zo, maar ik heb de afgelopen tijd zoveel c shapes bekeken dat dat het enige is dat mij opvalt bij deze
En ja hoor, onze Chinese vrienden hebben inmiddels ook de oudere Conny’s ontdekt…'t is een samenraapsel van allerlei modellen en dus geen exacte 1-1 kopie, en ook te groot, maar toch…wel dit keer eens met een Miyota 9 serie en geen NH35.
Ik vind hem toch verdacht dicht bij een 2943 komen.
Er zijn geen pie pans groter dan 34mm toch? Of zeg ik nou wat doms?
Ik denk dat je gelijk hebt. Was het maar zo’n feest, dan had ik de mijne nog.
Ah, jammer. 34mm gaat ‘m voor mij nooit worden terwijl ik ze echt vind.