Dat is ook een kanon zeg! En een mooie foto, die wijzerplaten laten zich lastig fotograferen.
Gr. Roel
Dank je! Valt inderdaad niet mee om de prachtige plaat goed op de foto te krijgen… Jij ook één gekocht zag ik. Ik heb al een aantal mooie foto’s van je voorbij zien komen afgelopen week. Geniet ervan!
Buitenspelen doet ie nog niet, onderweg van downunder
Oh, hoe ongelooflijk vet.
Via Omegaforums?
Yep
Van harte. Prachtding
Mooi hoor. Goud is niet fout
jaja, zeer mooi - ook goud kan dat zijn
Betaal je dan niet gigantisch invoerrechten ed???
Niet als je goede afspraken maakt.
De bank hier wou een deel vd koek, zo maar eventjes 120 euro voor een overschrijving. Dan een transferwire account geopend, gaat snel morgen al daar op de rekening en maar 28 euro
Maar dat betekend dat de verzender een lagere waarde aangeeft?? Maar ben je dan ook tegen dat lagere bedrag verzekerd?? Toch wel een klein risico denk ik?
120 voor overschrijven?? Waarom?? Mag je naar Australië niet gewoon normaal kostenloos overschrijven??
Overschrijven is belange niet kostenloos, verre van zelfs. Binnen de EU wel, maar daarbuiten zeker niet.
PayPal f&f ook zeker niet, daar wordt je door de bullshit wisselkoersen genekt.
Ze zullen in Belgie graaieriger zijn dan bij jullie neem ik aan. Een vast bedrag en 1.5% op de wisselkoers. Bij abn amro 10 euro als ik goed gelezen heb. Dus had ook een rekening kunnen openen vlak over de grens. En idd pp was ook geen optie, bitcoin misschien wel, zou kunnen.
Zag hem vandaag nog op OF staan, erg toevallig dat hij nu hier terechtkomt. Wat mij betreft één van de mooiste Constellations ooit. Veel plezier met je NA!
Dat heet fraude. 1)het is verboden 2) je neemt risico qua evt. verzekering 3) met belastingen worden uitkeringen, politie enz. betaald.
Kortom, ik wil dat soort gedoe dus niet.
Ik ben wel benieuwd hoe dat zit. Als ik een pakketje naar het buitenland stuur moet ik de waarde op het forumlier zetten, maar als het pakketje kwijt is is dat formulier daarmee ook kwijt. Terugbetaling gebeurde dan door de overschrijving te tonen.
De keren dat ik met DHL Express, UPS etc verzond voerde ik al die gegevens online in