Mooi!
Mocht je er ooit vanaf willen, weet je mij te vinden!
Mooi!
Mocht je er ooit vanaf willen, weet je mij te vinden!
Van deze ga ik niet zo makkelijk afscheid kunnen nemen. Tenzij ik hem voor dezelfde in een date only versie kan omruilen, en break even draai
Erg mooi trio
Schitterend zo op die flat link.
Fantastisch !
Good luck, zo’n wissel tegen een date only met calibre 564 in dezelfde staat, daar teken ik ook voor wordt moeilijk helaas, tenzij je hem heel scherp ingekocht hebt natuurlijk
Een repost om het topic wat kleur te geven:
Heel mooi, knal dezelfde set up hangt hier nu ook lekker om de pols. Ik weet dat de date only versie nog gewilder is, maar wat heet scherp ingekocht he. Ik heb er denk ik zeker niet teveel voor betaald, ik zie op chrono soms belachelijke prijzen, maar vragen en krijgen is iets anders.
Maar de mijne zou wel een service kunnen gebruiken. Dus dat is ook in te calculeren.
Zeker voor vintage is’t soms te gek voor woorden op Chrono24 inderdaad. Gelukkig is onze daydate zeker geen straf om te dragen en blijven ze relatief betaalbaar
Dat heb je dan weer voor elke tweedehandse aankoop. En als ie dan toch geserviced is heb je’t dubbel en dik doorgerekend gekregen doorgaans
Deze is dan ook wel in uitzonderlijk mooie staat!
Best wel tof die. Heeft ze je Cartier weer om?
Elke dag wanneer ik hem niet draag.
@Speedmaster1986, van welke Omega heb je die wijzers afgetrokken? Of is het aftermarket?
Ik vond dat die al verdacht lang bleef staan voor dat iemand er wat van zei
Prachtig Even mijn non-lume variant nog maar eens dan (foto niet van vandaag)
Oeh shots fired…
Vind het meer een handige en terechte tip naar een ieder die het horloge in de gaten hield of er interesse in had…