Connie kom je buiten spelen? Toon hier uw Omega Constellations!

Nog een 2852, deze met 7077 band

14 likes

Even voor mijn beeldvorming, wat voor een prijsklasse moet ik ongeveer denken voor een dergelijk exemplaar in goede staat, box en papers niet persee een must.

5 likes

Pas geleden geserviced, nu mooi aan de pols😃

5 likes

Tgoh, mocht ik op een dag de waanzin nabij zijn en besluiten deze te verkopen, met bracelet, dan gaat ie toch niet voor minder van 1k de deur uit. Meer mag altijd, maar dit zou toch wel de bodem zijn. Al lijkt het mij dat er meer moet kunnen inzitten.

1 like

Amai …

Dank voor je reactie, ik ga voorzichtig maar eens wat oriënteren en zien of ze überhaupt “makkelijk” te vinden zijn haha

Allemachtig zeg :scream::ok_hand:. Als er 1 collectie op het forum is die ik weleens IRL zou willen zien, is het de jouwe!

Oei oei oei… :star_struck: :scream: :heart_eyes:

Hangt er nogal vanaf:

• met fluted of gladde bezel
  • met of zonder recent onderhoud of aantoonbaar goed lopend
  • met of zonder een passende stalen band.

Maar wat @ForgottenDecay zegt lijkt me zeker fair.

1 like

Goede vragen zover was ik nog niet met denken haha maaaar:

• fluted
  • onderhoud (recent) en aantoonbaar goed lopend
  • band mooi meegenomen geen must

In die prijsregionen is het in ieder geval zeker een optie voor me

1 like

Dit is de mijne

9 likes

Al een tijdje niet gepost hier, bij deze… :slight_smile:

16 likes

Voor een topexemplaar op bracelet ga je toch eerder 1500 flappen moeten rekenen hoor.

1 like

Dan ga ik voor nu uit van een schatting tussen de 900 tot 1500 :+1::grin:

Ik heb ook nog een paar Connie’s wakker gemaakt zodat ze even buiten mogen spelen

5 likes

My pride and joy; Rose Solid Pie Pan Conny

15 likes

Mijn laatste aanwinst, deze een 14381 met een cal.551

32 likes

9 likes

Blijft een mooie, deze :blush:

20 likes

Volgend op mijn foto hierboven, vroeg ik me af of er aan engelse dagschijven te komen is voor deze connie? Het is geen dealbreaker, maar het zou wel leuk zijn moest het een engelse ipv een spaanse zijn eerlijk gezegd.

Ik vind er niet echt iets over terug, dus evident wordt het niet gok ik? Of zoek ik verkeerd?

Bedankt alvast aan de kenners hier! :slight_smile: