Connie kom je buiten spelen? Toon hier uw Omega Constellations!

Prachtig! En heel bijzonder natuurlijk, het horloge dat hij voor je opa gedicht hebt nu om jouw pols.
Het bandje staat hem heel goed! Waar komt die vandaan?

1 like

Klopt helemaal. De cirkel is rond… En de gezamenlijke herinnering maakt het heel mooi.

Bedankt! Dit bandje zit er nu op:

Is niet degene die ik oorspronkelijk in mijn hoofd had voor het horloge, ik had hetzelfde bandje in een warmere, meer roodbruine kleur besteld. Deze was dus foutief geleverd. Degene die ik had besteld komt er dus nog aan, maar ik mocht de ontvangen band houden, dus dat is top! :+1:

3 likes

Prachtig verhaal man. Geniet van jouw Constellation.

1 like

Vandaag nog steeds mijn 1975 Constellation om. Alleen geleverd in Japan.

22 likes

Gecondoleerd Jeroen. Mooi horloge en nog mooiere herinneringen. Koester ze.

1 like

Dank, Hidde! Komt goed! Ik begrijp overigens wel waarom mijn opa het horloge nooit af heeft gedaan… Met een verborgen kroon en geen snelverstel voor de datum is het horloge echt een ramp om gelijk te zetten :joy: Ik zie hem al zwoegen, met zijn volledige gebrek aan fijne motoriek.

1 like

16 likes

6 likes

23 likes

18 likes

16 likes

Ik heb een optie om deze SS 168.005 te kopen. Ben al een tijdje op zoek naar zo’n model en deze lijkt me in een goede staat.

Mijn vraag aan jullie? Zie ik iets over het hoofd? Band is niet origineel maar wil hem toch niet op staal gaan dragen.

Ik zie ophef eerste gezicht niks geks, behalve dat ik denk dat je hem met een beetje geduld wel voor minder kunt vinden.

Hij staat op die website overigens al als verkocht.

Klopt, dat is de optie die ik erop heb ;).

Zelf zie ik ze de laatste tijd niet veel meer verschijnen, zeker niet in goede conditie. Voor welke prijs zou dat moeten lukken denk je?

Moeilijk te zeggen, maar ik verwacht dat je bij een particulier voor rond de 2000 wel een eind zou moeten komen.
Kan ook zijn dat ik de prijzen niet meer kan bijhouden natuurlijk, maar dan gaat het wel erg hard.

Ik heb deze connie incoming, zonder band, iemand nog een bor bracelet rondslingeren ?

23 likes

Wauw, mooi exemplaar hoor. :ok_hand:

1 like

6 likes

Constellation duo

25 likes

Wil er wel een trio van maken als iemand nog een leuke rose gouden heeft liggen.

1 like