Connie kom je buiten spelen? Toon hier uw Omega Constellations!

10 likes

erg mooi!

25 likes

Nieuwe aanwinst!
Massief 18 karaat

13 likes

Mooi scherp. Onyx als inlays? Tof!
Mineralen als inlays moeten fabrikanten vaker doen. Hier een uitzonderlijk voorbeeld met saffier in de band (geen Omega, dus off-topic):

3 likes


Smooth bracelets… - you hate it or love it :nerd_face:

6 likes

Jammer dat de waarde helemaal verdamp is.
Gekocht tijdens trouwdag.
Heeft een poets en polijst beurtje nodig!

afbeelding|311x499

1 like

Zou hem niet polijsten

Zo laten dan, alleen ultra schoonmaken.

1 like

Ik heb deze constellation wijzerplaat nog als reserve liggen. Iemand enig idee uit welke referentie deze komt?

Hij is niet voor een dog lug kast gemaakt daar is hij net te klein voor.

3 likes

Zou het een 168.010 kunnen zijn? Weet niet hoe die in zich in afmetingen precies verhoudt tot een 168.005 maar er zijn volgens mij niet heel veel modellen met pie pan + crosshair uitgebracht.

1 like

19 likes

Na lang zoeken, eindelijk ook een Constellation kunnen bemachtigen! Mocht iemand nog tips hebben om beter sluitende endlinks te vinden voor de bracelet, houdt ik mij aanbevolen.


12 likes

Welkom! Hij is mooi zeg; vind zon day/date venster toch wel tof! Maar een andere band zou haar wel goed doen ja.

Plaatje voor de sfeer:

13 likes

Mooi exemplaar!

Persoonlijk vind ik dit soort horloges fijner op leer, maar je zou kunnen overwegen om (evt. met wat hulp van je horlogemaker) de end links nog een beetje te knijpen zodat ze beter komen te zitten.

Ja, zit er ook aan te denken om de band gewoon te vervangen door leer.

De band is volgens mij bij de oorspronkelijke verkoop van het horloge meegeleverd. Het heeft nagenoeg geen krassen en kwam met ook de originele papieren en doos. Dus daardoor heel terug houdend om hem te gaan dragen/niet snel geneigd om er veel mee te laten doen.

Koffie met Connie!

15 likes

Op klassiek kroko deze keer :smiley:.

25 likes

Lijkt enorm veel op het Rios-bandje dat ik op de mijne heb. Vind van die gelakte bandjes vaak wat kitsch, maar op een superklassieke dresser kan het prima!

1 like

Helemaal mee eens. Met alle banden die er in de afgelopen jaren op hebben gezeten, mocht het wel een keer klassiek. Ach ja, het is gewoon leuk om van alles te proberen.

25 likes