Connie kom je buiten spelen? Toon hier uw Omega Constellations!

Ik mag vanaf vandaag ook mee doen!

:smiley:

24 likes

Geweldig!

1 like

Prachtige 14902. :ok_hand:

1 like

Het is toch tritium gelukkig :slight_smile:

En die verloren wijzerplaat van de no date komt alsnog binnen

1 like

Hoppa, toch maar weer een c-case terug in de kist. En wat voor een. :hocho:

21 likes

Das een strakke zeg! Heel mooi. Heb je een buslading vintage Omega’s gevonden?

1 like

Haha, nee. Die Pie pan was al even onderweg voor een beurtje en tegen deze liep ik wat later aan, maar had ook een nieuw glaasje nodig dus heb ik nog even nagestuurd. Daarom allebei tegelijk weer terug in huis.
Nu alleen nog twee Genève Dynamics onderweg, waarvan er één blijft. En een Chronostop.

1 like

Poh, da’s een fraaie! Eens kijken wanneer zijn voorganger (jou oude) weer terug is van een servicebeurt bij W&V, zou niet lang meer moeten duren. Ik krijg er wel weer zin in met zulke plaatjes…

1 like

Ik moet ook nodig weer eens een C-shape aanschaffen. Heerlijke modellen zijn dat. Het prijsniveau t.o.v. vrijwel alle andere vintage lijkt ook wel mee te vallen.

Pic van het exemplaar dat op de schopstoel zit? :slight_smile:

Thanks!
Die van jou is ook netjes. :+1:

1 like

Ik heb ze nog niet binnen, maar als ik ze heb wil ik best even een paar plaatjes PB’en. Ik heb een heel net prijsje betaald, maar moet ook nog even de staat goed beoordelen. Degene die niet blijft mag in elk geval voor weinig weer weg.

Die in je link is véél te duur. Dat is een 168.017 voor de prijs van een 168.029.

Kom maar door t.z.t.

Als ik wat op het oog heb dan weet ik jou te vinden voor een check :stuck_out_tongue:

1 like

Schaamteloze cross post :sweat_smile:

14 likes

Mooi!

1 like

Ik ben verlieft geworden op de Connie en ik zoek er dus ook 1, mocht iemand denken mijn liefde is voorbij, dat gebeurd wel eens, ik wil hem dan misschien wel over kopen, zoek wel specifieke met coin edge en datum, mocht je een dag/datum hebben dan moet ie wel heel mooi zijn wil ik daarvoor overstag gaan.

Bedankt!

Mijn 167.005 welke vermoedelijk in het blauw gaat belanden aangezien ik nu een mint 14902 heb :slight_smile:

13 likes

Pbtje met vraag prijs graag :wink:

Gister binnengekomen als vroeg kerstkadootje. De c-shape blijft voor mij een van de mooiste varianten van de constellation. Er moet alleen nog een ander bandje op die iets minder dik is, dan is die helemaal af!

14 likes

Buitenspelen met Connie!

11 likes

10 likes