Connie kom je buiten spelen? Toon hier uw Omega Constellations!

19 likes

Wat zijn ze toch fijn

14 likes

Mooi hoor! Ik heb gister afscheid genomen van mijn Connie, dus zal hier de komende tijd alleen mogen kwijlen…

5 likes

Verkocht? Hij was erg mooi!

1 like

Ja, maar binnen het forum, dus misschien zie je Connie hier wel weer verschijnen :slight_smile:

2 likes

ik zit te twijfelen of ik afstand wil doen van mijn Connie, ik wil dat deze dan wel terecht komt bij een echte liefhebber :thinking:

7 likes

Inmiddels ontvangen

18 likes

Heerlijk horloge

13 likes

Gefeliciteerd er mee. Naar mijn mening één van de markantere modellen uit die tijd - misschien wat minder opvallend maar who cares :stuck_out_tongue_winking_eye:
Even nog mijn variant uit het archiefje bijgaand

8 likes

Mooi!

Hoewel ik die van mij ook mooi vond heb ik ‘m teruggestuurd en krijg ik deze:

10 likes

11 likes

Topic weer wat op gang helpen.

22 likes

C-Shape uit de jaren 70 :grin:

14 likes

Wat een plaatje.

1 like

Zelf heb ik nog geen Constellation, daarom maar even met mijn dochter haar horloge pronken! :grin:

7 likes

Ik ben terug in het connie kamp, deze keer met een grijze sunburst plaat! Het is helaas geen fotogeniek stuk, maar wat een pracht :blush:

De wijzers en markers zijn wat breder dan bij de lichte versie, dat maakt echt verschil om de pols. Ik vermoed dat ze dit gedaan hebben om de afleesbaarheid te verbeteren, met succes!
De plaat speelt ongelofelijk met het licht, het is echt een feest in het ochtendlicht.

Even snel een paar plaatjes tussendoor:

28 likes

Erg mooi!

1 like

Superkleur :+1:

1 like

De wijzerplaat is echt een pareltje inderdaad!
Had hij die ongepolijste kast gehad van die “linen dial” met spaanse datum die jij en ik vroeger nog gehad hebben, dan was’t helemaal af geweest. Maar je kan niet alles hebben hé :slight_smile:

Akkoord!

1 like

29 likes