Connie kom je buiten spelen? Toon hier uw Omega Constellations!

Kan je voelen als je hem beweegt. Voel je een bumper dan is het een ref. 2782, bij full rotor (=geen ‘bump’) is het een 2852.

1 like

Het is een full rotor, heb foto van het binnenwerk gezien

1 like

Hee dit topic weer terug! Mooie gelegenheid mijn trouwe zoemer weer eens uit de doos te pakken. Knopje naar binnen en hij start onmiddellijk. Opmerkelijk mooie licht effecten in de wijzerplaat. Helaas niet in beeld te brengen.

8 likes

Intrigerende klok.

1 like

Het zijn machtige klokken. Imho dé mooiste Connie. Heb mijn 2852 verkocht om mijn rosé ref. 2700 bekostigen.

De 2853 (zelfde kast als de 2852) maar met deluxe wijzerplaat en in rosé is mijn droomhorloge.

Mijn 2852, was 6 jaar lang mijn favo

14 likes

Ref 168.004 Hidden Crown (35.5mm) met 564 uurwerk :slight_smile: vind hem prachtig maar draag hem nauwelijks dus misschien binnenkort in het blauwe gedeelte

5 likes

Schitterend! Ik moet zeggen dat rosé goud me ook steeds meer aan gaat staan, wie weet komt het er voor mij ook ooit een keer van!

Prachtige combi met de bruine band van krokodil.

23 likes

Dit is mijn 1333.
Ben er al wel achter dat de band niet origineel is en dat ik de nieuwe lumen ga weghalen. Verder is deze constellation in goede staat. Ben nu op zoek naar een mooie leren band.
Iemand trouwens enig idee wat het kleine vijfje rechts naast de 12 marker betekent?

5 likes

Leuke Constellation. Inderdaad doe je goed aan die lumen aan te pakken. Ik weet niet of je wat aan hebt, maar ik heb goede ervaring met Nico Rijsman uit Culemborg.
Dat vijf je, ik heb hem uitvergroot maar is het niet gewoon een kleine beschadiging. Of restant van de lumen?

Ik heb nog een andere foto… het lijkt echt een sierlijk vijfje of het is idd een mooie beschadiging. En wbt de lumen, die heeft mijn horlogemaker er als extratje opgezet maar heb hem vriendelijk verzocht ze weer te verwijderen.
image

1 like

O ja hier is het beter te zien. Lijkt i.d. een vijf je. Zal eens googelen. Beste apart.

1 like

Ik zou aardig boos worden als mn horlogemaker mn horloge zonder vragen relumed had. :upside_down_face::upside_down_face: Dat is nog buiten het feit dat deze relume gewoon ronduit slecht gedaan is.

4 likes

Yes! Terug van de horlogemaker. Lumen zijn weg…
Misschien ooit nog nieuwe maar voor nu ben ik erg blij met de “clean” look!

3 likes

10 likes

25 likes

yes please!

1 like

7 likes

Hier ook maar even. Mooie fluted bezel, opgelegd logo, ster, indexen. En het plexiglas geeft een mooie warme sfeer.

Het is de ex van @Rmen9


26 likes