Connie kom je buiten spelen? Toon hier uw Omega Constellations!

Schitterend! Laat maar weten als ie weg mag!!!

1 like

Haha, deze blijft! Echt :+1::wink:!

1 like

Snap ik :smiley:

1 like

Ik dacht dat je ze te klein vond? Toch weer aan de Connie?

1 like

Yep, dit keer met een donkergrijze wijzerplaat.
Vind ik zelf nog iets mooier.
Rare hobby …

Deze foto laat de kleur beter zien

15 likes

Hij blijft prachtig! :heart_eyes:

1 like

Nou je het zegt, inderdaad geen gezicht op die grove pols van m!!!

1 like

Misschien wel mijn favoriete Connie…maar dat kan natuurlijk ook komen doordat hij op non-actief staat door de missende kroonstift.:thinking:

3 likes

:heart_eyes:

8 likes

15 likes

Zie mijn schoonheid, zoek er nog wel een originele band voor. Als iemand kan helpen graag.

Ondanks dat ik de beauty niet om kan (te klein voor mijn pols) kijk ik er graag naar.

7 likes

Mooi hoor, hoezo te klein? Is toch een normaal heren horloge? In de jaren 30 was 30mm een heel normale heren maat. Het is maar wat je gewend bent.

1 like

Heb nog een paar foto’s gemaakt. Ook om de pols, kan je zien waarom dit horloge helaas te klein is voor mijn pols

1 like

De wereld heeft wel gekkere dingen gezien, mijn beste…
image

6 likes

Humor. :joy::joy::joy::joy:

Omdat het kan

12 likes

Beste constellation liefhebbers. Wat een prachtige exemplaren komen er voorbij!

Ik ben me een beetje aan het verdiepen in de constellation. Mijn intersse is gewekt door een recente c-shape in het blauwe gedeelte. Ik vind persoonlijk de c shape mooier dan de pie pan. Ik heb een redelijk idee van welke eisen ik heb, maar er zijn zoveel varianten, dat ik door de bomen het bos niet meer zie. Is er ergens een overzicht (zoals van de tissot navigators)?
Om een idee te geven wat ik nu denk mooi te vinden: Uurwerk uit de 500 serie, c shape, fluted bezel, linnen dial, zilverkleurig. Ik vind persoonlijk de versies met alleen datum mooier dan met datum en dag, maar ik weet niet of deze combinatie bestaat.

2 likes

Ja die bestaat. Volgens mij heeft @Amice die. Ref 168.027

1 like

Ik twijfelde al even of die hierboven stond. Die linnen dial vond ik wat lastig te herkennen. Het lijkt alsof hij op de goude modellen beter zichtbaar is, of is dat een kwestie van lichtinval.
@Amice: welk ref nr is die van jou? En zijn er nog varianten met een andere kleur linnen dial?

Edit: zie nu de ref van @koekoek :relaxed:

1 like