Wat bedoel je precies met opnieuw laten opmaken? Wijzerplaat of kast laten restaureren?
De kast uiteraard, de wijzerplaat is zogoed als perfect nog
Maar goud en al die fijne krasjes…
Ik zou nooit de kast opmaken. Je gaat materiaal verliezen en de kans is groot dat hij er ronder gaat uitkomen en er detail gaat verdwijnen. Het hoort bij vintage en zeker bij gouden kasten
Zo beroerd vind ik de kast ook niet. Ziet er prima uit wat mij betreft.
Zou ‘m persoonlijk zo houden.
Ik sluit mij aan bij de algemene consensus: lekker laten zo
Connie
Wat mij betreft houden zo.
Was even stad in voor wat boodschapjes. Was toevallig in de buurt van Amsterdam Watch Company, dus even snuffelen.
Paar mooie geprobeerd, waaronder de Apollo II 50th Moonshine, ben meer van de ‘basic’ Speedy’s maar die is toch wel erg gaaf.
Maar wat me echt de winkel binnentrok was de Constellation Deluxe. Wat een top ding. Voor mij misschien iets te over de top en ‘druk’, maar zoveel mooie details.
De wijzerplaat, de arrow indices… maar het spektakelstuk is toch wel de band. Zo gaaf!
Al het blinkende goud maakte mooie foto’s maken met de phone lastig. Dank aan team van AWCO voor leuk half uurtje (het was sluit dus ging braaf op tijd de deur weer uit).
Door al dat moois dat hier voorbijkomt, toch maar de vraag: iemand die ervoor openstaat om zijn pie pan van de hand te doen? Ik houd al een tijdje het online aanbod in de gaten, maar grijp telken mis (recent net te laat gereageerd op het aanbod van een forumlid) of de staat van het horloge is niet best.
Mocht iemand dus een 167.005 of 168.005 in goede staat willen verkopen (zoiets als die van @Gup hierboven), houd ik mij aanbevolen. Attenderingen op bestaand aanbod worden ook zeer gewaardeerd