Fantastisch. Dibs aub.
Hah is goed! Ik zou er niet op wachten, want deze zal het nest niet meer verlaten vrees ik
14k of 18k?
18k en vermoedelijk nog maar 1 keer geserviced in zijn leven, door onze vakman @PeterLC vorig jaar. Zelfs waterdicht verklaard met zijn oorspronkelijke pakkingen. Het is mijn vintage oogappel
Een van mijn fouten is geweest deze in 14k te verkopen (2016). Ik ben geen gouden meer in deze conditie tegengekomen.
Oef die is wel heerlijk scherp! Echt ongeschonden. Die mocht je niet verkocht hebben inderdaad
Ik hoop dat er ook wat moois voor in de plaats gekomen is?
Geen onaardige verzameling…
WoW
Heul veul dibs!
Zitten hele mooie stukken tussen @BH_ ! Welke heb je nog?
Heb ze niet meer. Ga door fases. Eerst door Constellation-fase, daarna Deluxes, vervolgens per-moon Speedy’s, daarna Day-Dates… toen jaren niks … En nu kijk ik weer rond, o.a. naar een Connie.
De eerste, een 18k ref. 2852 was mijn eerste. Heb ik zo’n 10 jaar gehad.
De tweede is een rosé ref. 2700 en is nog op het forum. De hidden crown volgens mij ook nog. De rosé ref. 2853 heb ik destijds teruggestuurd. Op de foto lijkt hij goed, maar de kast had gedeelten die te sterk gepolijst waren (veel definitie verloren).

De lugs zien er inderdaad ook serieus uitgedund uit. Altijd spijtig als dat gebeurd is, maar de wijzerplaat was wel prachtig
Voordeel van Connies is dat er nog wel te vinden zijn, dus er komt vast wel weer eentje op je pad
Oh zo vervelend soms dat terugblikken op je verkochte Connies
Ik kan me er gelukkig maar twee herinneren - ook al jaren geleden afscheid van genomen…
Eentje zie ik nog levendig voor me… Deze. Echt te mooi om te dragen vond ik, dus…
Don, nu Connie-loos?
Uhhhhhh nog niet helemaal geloof ik
Ben wel benieuwd dan…