Connie kom je buiten spelen? Toon hier uw Omega Constellations!

Mijn eerste Connie :smiling_face_with_three_hearts:

28 likes

:smiling_face_with_three_hearts:

1 like

Proficiat Gup, daar kun je mee voor de dag komen :+1: ( ik vind persoonlijk die endlugs beetje kort lijken, maar ook een lekker bracelet verder.)

1 like


Ook mijn eerste….ben eerlijk gezegd nog niet op de gedachte gekomen een volgende te kopen….:smiling_face_with_three_hearts:

16 likes

Wat bedoel je precies?

1 like

Sorry, dat moest natuurlijk endlinks zijn :face_with_hand_over_mouth:, en dan tov de endlugs uiteraard. Zag het ook eerder bij een andere, en terugscrollend in dit fantastische topic meen ik wel wat verschillen te zien, dus…

1 like

9 likes

19 likes

Gefeliciteerd Koen!
Ogen op de weg kunnen houden?

1 like

Heel mooi! Van harte! Geniet ervan! :smiling_face_with_three_hearts:

We hebben dezelfde dealer :wink::ok_hand:

2 likes

Haha, ja, zo in het avondzonnetje werd het oog er zeker naar toe getrokken!

Die man helpt ons allemaal nog de Jellinek in :sweat_smile:

4 likes

Prachtig Koen!

1 like

Ik houd van meteoriet, dus ik ben fan :slight_smile:

11 likes

Ja, tof! Ik heb altijd een beetje een haat/liefde verhouding met deze lijn, maar deze zou ik best een een dagje willen proberen inderdaad.

2 likes

Moesten ze dit in 36 uitbrengen met een dunner uurwerk, dan zou het een mooi alternatief kunnen zijn voor een Santos. Maar ze zijn mij te groot en te dik. Mooie wijzerplaat wel! :ok_hand:

2 likes

Die snap ik heel goed :smile: Ik ben er eigenlijk nooit echt in geïnteresseerd geweest tot deze release. Maaaaar…

Dat is helaas het grote nadeel. Toch maar eens in het echt proberen dan om te zien hoe die valt.

2 likes

Dank Vincent. Ik moet zelf nog erg wennen aan het kleine formaat :thinking:

1 like

Het went snel, en dan ga je niet meer terug willen naar het grotere werk.

2 likes

Hmm, misschien. We zullen zien!

De Nomos Metro in 37 mm, ook al geen grote jongen, lijkt er redelijk joekelig bij.

2 likes

Hij is niet groot, maar persoonlijk zou ik ‘m niet groter willen. Discreet, maar o zo prachtig! :smiling_face_with_three_hearts: Ingetogen excitement!

1 like