Constanta 17 jewels gold auflage

Beste,

Ik heb een horloge wat aangekocht is in 1960 is nooit gedragen geweest en originele papier en doos is aanwezig.

Het horloge is van het merk constanta 17 jewels gold auflage maar vind niet iets terug wat dit mooi stuk zou hebben van waarde niet dat ik deze weg doe maar gewoon om een gedacht te hebben, want vind nergens het zelfde horloge en niet echt veel informatie over dit horloge.

Ook bestaat de juwelier waar dit gekocht is in 1960 niet meer.

Daarom dat misschien eventueel jullie wat meer ervaring hebben over dit horloge?

Met vriendelijke groeten.

Allereerst welkom bij de club Franco.

Dank u wel. Groeten franco

Welkom en hier informatie uit het horloge merkenregister:

Ja ik ben zelf ook opzoek werk aan het doen maar buiten dat er enkel iets te vinden is dat het zou zijn van pforzheim die het merk zou produceren en op chrono24 waar 1 te koop staat voor 200 euro zonder papieren en doos maar deze is niet juist het zelfde want heeft niet dezelfde dial en banden zijn niet hetzelfde en is gebruikt geweest vind ik verder geen info het is ook een Manuele opwindbaar horloge …

Dank u wel. Ga ik eens verder op in zoeken. Merci alvast. Mvg

1 like

Hoeveel mm?

34 mm heb ik juist Gemeten.

Denk vooral emotionele waarde, ondanks dat 34mm niet enorm klein is. Gold plated, handwinder, niet echt een bekend merk betekend meestal tientjeswerk.