Constantin weisz

Hulp gevraagt.
Ik heb hier een constantin weinsz 2008CW
Nu is mogelijk een puntje van het ankerrad gebroken en ontbreekt er een wijzer. Ik heb hem zo binnen gekregen. Nu ben ik nog steeds een beginner, maar wil kijken of ik deze weer kan maken. Zijn er tips hoe je wat makelijker bepaalde onderdelen kan vinden van horloges. En hoe perfectioneer ik mijn zoekopdrachten. Is er een manier waardoor ik wat beter de onderdelen kan vinden van horloges, van oud tot modern. Donors zijn soms niet makelijk te vinden zoals nu bij deze.
Mijn dank is groot voor alleen al het reageren.

1 like

Veel gescheer, weinig wol; dit plakmerk. Deze rotorschroef kan qua lompheid haast alleen uit China of India komen. Hoge nieuwprijs voor het gebodene.

Kan-ie nog retour? Ik zou hier niet teveel werk van maken.

1 like

Zat tussen anderen oude horloges die ik heb gekocht, dus terug hoeft hij niet, maar ik dacht misschien zijn er tips, en als het kwa kosten te doen was ik altijd kon overwegen.

Ik ben wel eerlijk dat ik hem mechanisch geen hoogstandje vind. Je hebt hem zo uitelkaar en in elkaar. Als de onderdelen voorhanden waren was het geen uitdaging kwam ik vrij snel achter. Maar zijn uiterlijk is dan wel weer leuk. Maarja daar is het dan ook wel mee gedaan, maar als hij de tijd goed aangeeft en lekker loopt is hij niet onaardig.

Ik heb de naam in Google getypt en kom het volgende pdf service doument tegen, op pagina 5 staan hun contact gegevens ;