Constelletion

cmejewellery Schreef:

Volgens de verkoper is het nog 18 kt witgoud
ook…

note: in reactie op spoedmeester

Witte chocola zal je bedoelen!! daar wil ik wel 11,50 euro voor betalen(ipv 1150 euro):slight_smile:

Ik heb de verkoper nu gevraagd waarom hij geen duidelijke reactie geeft en dat ik mede door zijn reacties zwaar twijfel over de echtheid. De reactie op dit laatse mailtje is:

Beste Frank,

het betreft een echt horloge, zelfs 18karaat goud, kennelijk heeft u hier geen verstand van. Einde discussie.

Juwelier-Diamantair Verheyen

Blijkbaar bestaat er echt een Constelletion en zijn wij allen een beetje deslyctisch.

Groeten, Frank

Is fake.
Omega heeft nooit dit type van zetting van diamanten gebruikt.Zien er ook uit als zirconium.
Ook dit type van sluiting wordt gebruikt bij fakehorloges.
Er staat 25 jewels op de wijzerplaat, zou dan een automaat moeten zijn, maar dit klopt niet.

zegt genoeg denk ik

Dat er nep horlges verkocht worden is nog tot daar aan toe, maar dat ze tegenwoordig als echt worden aangeboden gaat wel heel erg ver. Je zou zo’n vent bijna opzoeken.

Frank

Sorry hoor maar ik vind dit uiterst ongeloofwaardig.

wat een bullshit zeg !!! Stefan

Nep = fake

25 jewels ken echt niet dan ben ik wel benieuwd naar het caliber.nr., zie bericht Freddy die zal het weten!

de spoedmeester :smiley:

Vreemd verhaal. Als dit zo zou zijn waarom dan de reactie van de verkoper. Hij had dit toch ook kort en bondig kunnen vertellen in zijn mail, dit was juist de rede waarom ik in het eerste mailtje zo normaal mogelijk om een verklaring vroeg.

Frank

Mijn beste,

Ik heb dezelfde gevoelens van ongeloofwaardigheid.:wink:

Orologio Signaturis Temporis

Mooi is dat. Wil ik de advertentie bekijken, en dan is ie weg.

Juwelier Verheyen I presume? :slight_smile:

Ik vind dit maar een vaag verhaal, vooral het stuk dat Omega zelf een nepper zou bouwen. Mag ik vragen waar je dit gehoord hebt? Heb je wellicht een bron op internet die we kunnen bekijken?

Voor de liefhebbers, hij staat er weer op!

http://link.marktplaats.nl/145986882

LOL, zie dat hij de omschrijving heeft veranderd naar Constelletion…

De fraaie “Baume & Mercier”, die gisteren nog in de aanbieding was is nu ook vertrokken!

Groeten, Tom Vreeken.

Henrik,

Misschien is het een idee deze gebruiker (stefan rutten) te verwijderen, want van dit soort reacties zijn wij,als liefhebbers van horloges, niet gediend.
THX!

Henrico

Mijn beste,

Ik ben het hier volledig mee eens.

En mocht deze “Naïeve Onnozele Dwaas” zich eerder manifesteren dan dat Henrik hem heeft verwijderd, dan gewoon niet meer reageren. :wink:

Orologio Signaturis Temporis

Vanwegen de bedreigende toon van de posts van meneer Rutten (die verwijdert zijn) is zijn account gedeactiveerd. Dit is niet de toon waarop wij hier graag discussieren.

Henrik Schreef:

Vanwegen de bedreigende toon van de posts van
meneer Rutten (die verwijdert zijn) is zijn
account gedeactiveerd. Dit is niet de toon waarop
wij hier graag discussieren.

Oooooh…nou kenne we hem nie meer fraache oftie cheen spietmaster heeft, of een Geneive, of een Siemaaster ?

Ahum, nu doet ie misschien in “Breitling” ? :smiley: :smiley: :smiley:

Ook schandalig dat hij “Rutten” in zijn naam gebruikt - wellicht om verwarring trachten te zaaien met gekende personen.

Nu ja, het is geen verlies. :smiley: :wink:

Toevallig dat zulke personen opduiken als het over nepperts gaat…
Het trekt toch naar elkaar toe :slight_smile:

Ik blijf bij mijn voorstel een paar posts hoger om eens een sticky te maken met marktplaats aanbiedingen van overduidelijk foute klokjes.
Het zou best eens kunnen werken.

Zie hier :

http://www.dezinvanluxe.nl/phpBB2/viewtopic.php?t=8414

Bas

Mijn beste Bas,

Bij je eerste opmerking ’Bas’ had ik al een goed gevoel.
Een gevoel van saamhorigheid ter bescherming der zwakkere (en zieke) geesten in onze samenleving.

Enerzijds doel ik hier mee op de al dan niet naïeve koper(ster) welke voor een relatief laag bedrag een in zijn of haar ogen (te) duur horloge koopt.
Anderzijds doel ik hiermee op de zieke verkoop(ster)er welke de boel in velerlei gevallen gewoon bedonderd.
Dit bedonderen betreft mijn inziens niet alleen de naïeve koper(ster) doch ook de gehele legale horloge handel. Van producent tot de trotse drager(ster) van een fantastisch met kwaliteit, zorg en passie gemaakt horloge.
Er dient maar eens stelling genomen te worden tegen deze verderfelijke gang van zaken.

Met waakzame groet,

Coenraad, alias ‘Tissot62’:wink:

Orologio Signaturis Temporis