Constelletion

http://link.marktplaats.nl/144758410

Deze advertentie vond ik op marktplaats.
Een internet juwelier, claimt dat het een echte omega is.
Maar staat daar nu echt Constelletion op de plaat…?

(:smiley:
Zo’n type constellation bestaat volgens mij niet. En anders is de plaat opnieuw opgedaan door een analfabeet.

Of de wijzerplaat is opnieuw (verkeerd) opgemaakt of hij is inderdaad fake.
Ik krijg er een onderbuikgevoel bij in ieder geval.

Ja, en de lunette is ook niet bezet met briljant volgens mij.
Lijkt wel zo modelletje van de markt!

Die stenen zien er uit als van die goedkope strass dingen inderdaad.

het is niet alles goud dat blinkt…

Het is schandalig hoeveel imitatie en nep er te koop staat op marktplaats.

VrGr,

Vincent

Waarschijnlijk net zo “EXCIUSIVE” als mijn Rexxor??:slight_smile:

Ik lees costelletion

Mijn beste,

Ik heb op het ogenblijk geen directe E-mail verbinding, maar wat belet ons om onze verontwaardiging voor te leggen aan de verkoper.
Ik ben benieuwd wat de verkoper hierop te antwoorden heeft. :wink:

Orologio Signaturis Temporis

Ik heb een net mailtje naar de verkoper gestuurd. Zal de reactie hier spoedig posten.

Groeten, Frank

Ik ben benieuwd naar zijn reactie! Wat er met het horloge ook aan de hand is, je moet het niet willen kopen.

Op “het andere forum” hebben ze een sticky gemaakt waar overduidelijke fakes die op marktplaats staan worden vermeld. Iedereen wordt opgeroepen om die advertentie te melden als zijnde “in strijd met de regels”.
De eerste resultaten zijn bemoedigend, er schijnen daadwerkelijk wat advertenties verwijderd te zijn. Misschien ook iets om dat hier eens te doen ?

Dit lijkt me een goede kandidaat.

Bas

Het Omega teken ziet er niet uit, Costelletion slaat idd nergens op, er zit geen originele kroon op, ik zie geen Swiss Made op de plaat.
Ik zou graag het werk willen zien maar daar heb ik geen € 1150.-- voor over.

Fake = nep

ja wat vind je belangrijker zilver of de klok :smiley:

de spoedmeester

Hallo allemaal,

Eerste reactie is binnen en belooft niet veel goeds. In de mail naar de verkoper heb ik duidelijk de vraag gesteld waarom er constelletion op de wijzerplaat staat en aangegeven dat dit mijn inziens Constellation hoort te zijn.

Hierop kreeg ik de volgende reactie:

hoi frank,

het betreft inderdaad een constelletion,

mvg juwelier verheyen

Waardeloos antwoord natuurlijk en ik heb wederom een mail verstuurd, de reactie hierop zal ik posten zodra deze binnen is.

Groeten, Frank

Whahaha geweldig dit. Je blijft je verbazen over de brutaliteit van sommige verkopers. Noemt zichzelf ook nog eens juwelier.

Hij heeft ook nog een fraaie “Baume & Mercier” in de aanbieding:

http://www.marktplaats.nl/index.php?url=http%3A//antiek-kunst.marktplaats.nl/horloges/144363455-origineel-18-k-gouden-baume-mercier-horloge.html%3Freturn%3DeJw1jF0KgzAQBu8imMf8NFBCJBR7k6ApBqMu7gakpXfvltq3GXa%2Bjd74V%2Fa6Q2%2BuxjeY4j5M3UQEXql5g7TKJe4zQYmRUK5F%2FRIJE9yOEowYMdDW2t609g6VQTPUzOCsddo51kKszwyM%2BBjxX9NZL3zo17qkPQ%2BsG37XFwFQgxYQrKg5nM%2Ba7v0BFUQ2hg%3D%3D%26df%3D1%26fta%3DeNpN0ttuwjAMBuB3yQXXjp2jq77CXgFVK2ORClS03dAm3n05MPBN1X5x3PyRBw78u%2BSH2q7T%2FmuYFtXlT8vqNvV6Ny79emHdzRtDtyUORAFC6KaVf9LcLR%2FjUlbXvHqa%2BbydDtf03l2WxLib562H3dzTbkv9Y2NpbljNw%2FGgusSUP4lVGvNfBybg35Q7LRxZaWOJAIIpdfplGB3qYigNIfz3awbgDMZiRphFomJWGAXyxZw0MnWvF4YBXbEgDUM9SxSmvat1GgRCcC3IM4nxNnrfEAWG2Fpqkmg0VDQCS4OKVqKmenLtBDpLbbsXaKNrlc9Ahhz5WC9SR4muJUKQaNvhUUs01lZEiRgakkR4VBqB6FtMtBIdNHQSTRsM9BLJNHwlwgBWY8VXIvSkfb66e57dPH3rZR7GZT8dzsf1s5SWmBpYvW%2FX6z6dx8PtX%2FP%2B03Dbl%2FHNEzvWmUFWw7fq3h6vX2WS8yDf738PidUk%26fta_ind%3D22%26fs%3D1

Echt Zwitsers??? (zie geen Swiss Made onder de “6”!).

En een aantal zakhorloges, allemaal uit 1880.

Kan dit nu zomaar?

Groeten, Tom Vreeken.

De volgende reactie is binnen, eerst tweede mailtje, kort maar duidelijk toch:

Beste juwelier Verheyen,

Dit is nog geen verklaring. Waarom staat er Constelletion op de wijzerplaat als dit Constellation hoort te zijn?

Met vriendelijke groet,

Frank de Geus

Maar de reactie is wederom:

Beste Frank,

het is dus Constelletion

Dit is echt belachelijk. Ik ga nu een wat minder vriendelijk mailtje sturen de reactie post ik snel.

Groeten, Frank

Geweldig dit!

Volgens de verkoper is het nog 18 kt witgoud ook…

note: in reactie op spoedmeester